Sticky

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht

2902 reacties

Reputatie 7
Badge +17
@Spitfire en @Roel van Son. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld? We horen graag van je!

@RoyD87 Wanneer je de Spotify-app weer installeert op je nieuwe toestel kan je met je gebruikersnaam en wachtwoord weer inloggen. Wanneer je de gebruikersnaam niet meer weet, dan kunnen wij die voor jou achterhalen. Laat je je gegevens achter op het KPN Forum profiel als je je gebruikersnaam niet meer weet? Het wachtwoord kan je opnieuw instellen via deze link.
Reputatie 1
Hoe kan ik in godsnaam die domme cijfers/letters als gebruikersnaam veranderen van Spotify?

Mijn man kan ook inloggen via Facebook, maar dan is Spotify ineens geen premium meer. Zou graag wel premium moeten worden, want dan is hij van die domme cijfers/letters af 😝

Liefs mij

Sylvia

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag,

Sinds vandaag is mijn spotify premium beëindigd, dit heeft er denk ik mee te maken dat ik van telefoon abonnement ben gewijzigd. Maar je kreeg toch ook altijd bij alles in 1 spotify premium?

Omdat ik mijn alles in 1 niet heb gewijzigd heb ik in mijn ogen nog recht op spotify.
Iemand hier ervaringen mee

Hallo @colinrhg Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Ik heb je vraag verplaatst naar dit algemene topic, maar wellicht heb je de opmerking van @Clvgt gelezen? Het kan zijn dit ook voor jou opgaat. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +19
Door aanschaf nieuw mobiel wil ik Spotify (gratis in mijn KPN-abo) weer aan de praat krijgen. Hoe krijg ik dat voor elkaar, heb ik weer een nieuwe code nodig?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @dutchfrankie ik kijk graag voor je na hoe het zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +19
Hoe kan ik in godsnaam die domme cijfers/letters als gebruikersnaam veranderen van Spotify?

Mijn man kan ook inloggen via Facebook, maar dan is Spotify ineens geen premium meer. Zou graag wel premium moeten worden, want dan is hij van die domme cijfers/letters af 😝


Liefs mij

Sylvia

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ha @Sylbi Je bent dan via Facebook aangemeld, denk ik? Waar je eerst even naar wilt kijken is deze pagina: wellicht lukt het je om zelf de verbinding met Facebook te verbreken. Als dat niet lukt hoef je géén nieuw account aan te maken, maar dan kun je je weer bij mij melden. Wat ik kan doen is je account terugzetten naar de 'Free-variant'. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode waarmee je het account opnieuw Premium kunt maken. En dan zonder Facebook.

Ook liefs van mij!
Reputatie 1
Hey hey Bart😀

Niks lukt dus. Mijn hubbie heeft dus via Facebook ooit doe spotify geopend. Nu, 1 via kpn, dus betaald, en dan krijg je dus die rare cijfers en letters.
Ok had die dus gisterenavond geactiveerd, maar niet wetende dat die facebook er nog was.
Hij wil dus wel via Facebook en premium. Maar zonder die domme letters en cijfers🤣🤣
Begrijp je het nog? Jawel he?

Liefs again van mij
Vaker gemeld hier, maar ik krijg die activatiecode van Spotify maar niet via de site. Erger nog, KPN-service heeft die ons daarop al een keer of 5 beloofd toe te sturen ('binnen drie uur') maar dat is nog niet gelukt. Ik voel er weinig voor om weer tien minuten in de wacht te hangen voor hetzelfde antwoord, en de chatbot waar ik gisteren naar werd doorverwezen, tja, dat werkt alleen voor standaardvragen. Mijn vraag: hoe ga ik dit voor mekaar krijgen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
Ha @Sylbi Ik begrijp het zeker! Ik ga het account voor je naar 'Free' zetten en dat stel ik voor dat jij de verantwoordelijkheid neemt om een goed wachtwoord te verzinnen, in plaats van die domme letters en cijfers.

Daar over gesproken: ik wil ook nog wat letters en cijfers van jou, anders kan ik niks beginnen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Ook weer liefs van mij.
Reputatie 1
Ohij maarre, het gaat niet om het wachtwoord, maar het gaat om die domme🤓 gebruikersnaam als letters en cijfers, die KPN automatische toeschrijft aan een nieuwe Spotify account 😀

Liefs again
Reputatie 7
Badge +19
Ohij maarre, het gaat niet om het wachtwoord, maar het gaat om die domme🤓 gebruikersnaam als letters en cijfers, die KPN automatische toeschrijft aan een nieuwe Spotify account 😀

Liefs again

Ook dat komt dan helemaal goed. Je krijgt van mij een nieuwe activatiecode en daarmee kun je een bestaand free-account premium maken of een volledig nieuw account mee aanmaken. Wellicht kan Spotify helpen om bestaande lijsten over te hangen. Vul je de gegevens in?
Reputatie 1
Net ingevuld, maar ik weet even het klantnummer niet van hubbie...maar zijn telefoon nummer staat er en adres van ons. Daar zou je het op kunnen zoeken misschien?
Reputatie 7
Badge +19
Net ingevuld, maar ik weet even het klantnummer niet van hubbie...maar zijn telefoon nummer staat er en adres van ons. Daar zou je het op kunnen zoeken misschien?
Check. Ik heb het account naar 'Free' gezet en via de mail krijg je een nieuwe code!
Blijvend veel liefs!
Reputatie 1
Superlief! Mail net gekregen. Ik moet nu alles ontkoppelen? Of had jij dat al gedaan?

Dan kan ik een hele nieuwe account aanmaken en dan via Facebook, anders krijgen we weer die rare cijfers en letters

Lieeeeefs
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Sylbi. Je kan inderdaad het beste een los nieuw Spotify Premium account aanmaken (koppelen aan jouw e-mail adres). Nadat je dat hebt gedaan kan je ervoor kiezen om dit account te koppelen aan Facebook. Op deze manier is het mogelijk om met het e-mail adres en wachtwoord in te loggen of met de inloggegevens van Facebook. 😉

Ook veel liefs van mij.
Hallo,

Ik had via KPN een Spotify premium account.
Nu is door een nieuw KPN abbonnement het premium account vervallen. Inmiddels Premium weer via KPN geactiveerd, maar is nu gekoppeld aan een nieuw account. Hoe is dit terug te zetten naar het oude account?

grt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +17
Vaker gemeld hier, maar ik krijg die activatiecode van Spotify maar niet via de site. Erger nog, KPN-service heeft die ons daarop al een keer of 5 beloofd toe te sturen ('binnen drie uur') maar dat is nog niet gelukt. Ik voel er weinig voor om weer tien minuten in de wacht te hangen voor hetzelfde antwoord, en de chatbot waar ik gisteren naar werd doorverwezen, tja, dat werkt alleen voor standaardvragen. Mijn vraag: hoe ga ik dit voor mekaar krijgen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


@Jasper Marius Wat vervelend dat je nog steeds geen activatiecode hebt ontvangen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben kunnen we een activatiecode toesturen per e-mail. Laat je een berichtje achter nadat je je gegevens hebt achtergelaten?
Reputatie 1
Hoi Sylbi. Je kan inderdaad het beste een los nieuw Spotify Premium account aanmaken (koppelen aan jouw e-mail adres). Nadat je dat hebt gedaan kan je ervoor kiezen om dit account te koppelen aan Facebook. Op deze manier is het mogelijk om met het e-mail adres en wachtwoord in te loggen of met de inloggegevens van Facebook. 😉


Ook veel liefs van mij.

Hey Vikash 😀
Als ik dus een nieuw account aanmaak, dan krijg ik weer die rare letters en cijfers als gebruikersnaam en dat is juist het probleem😉

Ik zag dat het account nog steeds op premium stond. En daarbij, met het mailadres is het antwoord, u heeft al een account met dit mailadres...

Dussssss🤣🤣en nu??

Liefs mij..again 😉
Reputatie 1
Ik wil @Bart en @Vikash hartelijk bedanken om alles met Spotify goed te krijgen. Ik heb veel geleerd ondertussen. Ze kijken met je mee ,ze bellen als je er echt niet meer uitkomt en dan komen we wel tot een oplossing.

Nomaals veel liefs en dank je wel!!😃😘
Reputatie 7
Badge +17
Mijn collega @Bart_ heeft zojuist contact met jou opgenomen en zoals ik het begrijp is het probleem inmiddels verholpen. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Liefs van ons. ☺
Reputatie 1
Mijn collega @Bart_ heeft zojuist contact met jou opgenomen en zoals ik het begrijp is het probleem inmiddels verholpen. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Liefs van ons. ☺

Helemaal gelukt!
😍😘
Reputatie 7
Badge +17
Hallo,

Ik had via KPN een Spotify premium account.
Nu is door een nieuw KPN abbonnement het premium account vervallen. Inmiddels Premium weer via KPN geactiveerd, maar is nu gekoppeld aan een nieuw account. Hoe is dit terug te zetten naar het oude account?

grt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik kan mij voorstellen dat je je oude Spotify account gebruikt i.v.m. de afspeellijsten. Zou je je gegevens achter willen laten op het url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url]? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Jouw (huidige) nieuwe Spotify Premium account wordt dan automatisch weer terug gezet naar een Spotify Free account. De nieuwe activatiecode kan je op deze pagina invullen. Na het invullen van de activatiecode krijg je de mogelijk om te kiezen uit een 'bestaande Spotify account upgraden' of een 'nieuw Spotify Premium account' aanmaken. Wanneer je voor 'bestaande Spotify account upgraden' kan je inloggen met de gegevens van je oude Spotify account om dit account te upgraden naar Spotify Premium.
Ik heb mijn abonnement verlengd en dus ook mijn spotify. Alleen werkt deze nu niet meer naar behoren. Moet ik dezek ook opnieuw activeren?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @xxxxivana . Kun jij je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven? Dan gaan we direct kijken wat we voor je kunnen doen. 🙂
Reputatie 1
Hey lieve guys, nu plotseling is mijn Spotife premium terug gezet 😪Bizar!!!
Hoe kan dit nou?

Liets mij
Reputatie 7
Badge +18
@Sylbi Oei. Ik zie nu dat je al een tijdje bezig bent geweest. @Bart_ heeft je ook even gebeld, lees ik. :-)
Wij hebben in ieder geval niks gedaan 😉 Je hebt dus een nieuw account aangemaakt? En die gekoppeld aan Facebook? Als ik nu in je profiel kijk zie ik ook twee actieve spotify account, beide lijken gekoppeld aan facebook. Log je misschien in met oude gegevens?
Kun je het omschrijven hoe je hier achter kwam?
Voor zover ik begrijp had je spotify gekoppeld aan facebook toch? (zie stappen hieronder).
https://support.spotify.com/nl/account_payment_help/account_basics/using-spotify-with-facebook/

Gebruik je spotify op de telefoon of op de pc?

Reageer