Beantwoord

Behoud van bestaand Spotify account; ja/nee

• 23 december 2011
  • 8 reacties
  • 22973 keer bekeken

Goedendag,

Ik overweeg om Glasvezel Alles-in-één Zilver te nemen. Dit is inclusief Spotify. Ik heb reeds een Spotify Premium account van Spotify (dus geen Facebook account). Volgens een medewerker van de KPN klantenservice moet ik een nieuw Spotify account aanmaken (en dus vanuit Facebook, direct een Spotify account is niet meer mogelijk). Ik kan dan mijn playlists en dergelijke overzetten naar dit nieuwe Facebook account.

Ik wil geen Facebook account. Is het mogelijk om mijn bestaande Spotify account te blijven gebruiken? Of als alternatief een nieuw Spotify (zonder Facebook) account aan te maken?

Ik heb al diverse medewerkers van KPN Klantenservice gesproken (en lang in de wacht gestaan) en iedere keer krijg ik een ander antwoord.

Ik heb diverse varianten al gehoord vanuit KPN klantenservice;

- bestaande account kan gebruikt worden

- nieuw KPN specifiek Spotify account moet worden aangemaakt (zonder facebook)

- vanuit een nieuw Facebook account Spotify gebruiken

Het wordt er dus niet duidelijker op. Vandaar mijn vraag hier, zodat ik het kan horen van iemand die het al zelf gedaan heeft.

Bedankt voor jullie hulp!

icon

Beste antwoord door glenonlinenl 24 december 2011, 13:07

geeft niets ik vind spotify mede door die facebook koppeling ook niet echt duidelijk.

ja dat is mogelijk, als je de instructies opvolgt.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Ik heb al een betaald Spotify account, wat moet ik doen om gratis Spotify Premium via KPN te krijgen?

Je kunt je bestaande betaalde Spotify account omzetten naar een gratis Spotify Premium account via KPN. Als je jouw activeringscode hebt ontvangen, ga je naardeze pagina om je aan te melden. Daar wordt aan je gevraagd of je al een account hebt en krijg je instructie hoe je jouw account kunt omzetten. Als je de instructies volgt, blijven je huidige accountgegevens en playlists bewaard.

Reputatie 7
Badge +8
in de praktijk kan je A of C toepassen, zonder facebook is inderdaad niet meer mogelijk. je kan echter wel na de aanvraag, je facebook ontkoppelen zodat er geen gegevens meer gedeeld worden, je moet dan een wachtwoord aanvragen.

http://forum.kpn.com/t5/Spotify-via-KPN/Spotify-and-Facebook/td-p/9633

Hallo glenmorangie,

Bedankt voor jouw reactie.

Ik heb dit ook gezien in de veelgestelde vragen over Spotify, maar ik vind dit niet duidelijk. Ik kan hieruit niet opmaken of ik mijn bestaande Spotify account kan behouden of niet.

Groeten,

glenmorangie schreef:
in de praktijk kan je A of C toepassen, zonder facebook is inderdaad niet meer mogelijk. je kan echter wel na de aanvraag, je facebook ontkoppelen zodat er geen gegevens meer gedeeld worden, je moet dan een wachtwoord aanvragen.

http://forum.kpn.com/t5/Spotify-via-KPN/Spotify-and-Facebook/td-p/9633

Hallo glenmorangie,

De link die je geeft is niet van toepassing voor mijn situatie. In dat geval gaat het om iemand die een Facebook account aan zijn Spotify account heeft gelinkt en dit weer ongedaan wil maken. In mijn geval heb ik alleen een Spotify account.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Groeten,

Reputatie 7
Badge +8
je kan je huidige premium spotify alleen behouden als je een nieuwe facebook spotify aanmaakt. je hebt dus voortaan facebook nodig. als je zegt dat je nu een oud premium spotify hebt zonder facebook, zal er in het omzetproces naar een kpn premium ongetwijfeld gevraagd worden naar je facebook gegevens.

glenmorangie schreef:
je kan je huidige premium spotify alleen behouden als je een nieuwe facebook spotify aanmaakt. je hebt dus voortaan facebook nodig. als je zegt dat je nu een oud premium spotify hebt zonder facebook, zal er in het omzetproces naar een kpn premium ongetwijfeld gevraagd worden naar je facebook gegevens.

Mijn excuses, maar ik vind het nog steeds niet duidelijk.

Hoe kan ik mijn huidige Premium Spotify account behouden door een nieuw Facebook account aan te maken? Dan heb ik toch twee accounts? Het is niet mijn bedoeling om twee accounts te gaan gebruiken/betalen. :D

Misschien moet ik mijn vraag anders stellen;

Kan ik op mijn huidige Spotify account de betaling omzetten van creditcard naar KPN code?

Reputatie 7
Badge +8
geeft niets ik vind spotify mede door die facebook koppeling ook niet echt duidelijk.

glenmorangie schreef:

Bedankt!

Dat Spotify nu werk met Facebook accounts is voor mij wel duidelijk. Dat de KPN klantenservice iedere keer met een ander verhaal komt of het mogelijk is om mijn bestaande Spotify account te blijven gebruiken maakt het verwarrend.

Reageer