Ik overweeg om Glasvezel Alles-in-één Zilver te nemen. Dit is inclusief Spotify. Ik heb reeds een Spotify Premium account van Spotify (dus geen Facebook account). Volgens een medewerker van de KPN klantenservice moet ik een nieuw Spotify account aanmaken (en dus vanuit Facebook, direct een Spotify account is niet meer mogelijk). Ik kan dan mijn playlists en dergelijke overzetten naar dit nieuwe Facebook account.
Ik wil geen Facebook account. Is het mogelijk om mijn bestaande Spotify account te blijven gebruiken? Of als alternatief een nieuw Spotify (zonder Facebook) account aan te maken?
Ik heb al diverse medewerkers van KPN Klantenservice gesproken (en lang in de wacht gestaan) en iedere keer krijg ik een ander antwoord.
Ik heb diverse varianten al gehoord vanuit KPN klantenservice;
- bestaande account kan gebruikt worden
- nieuw KPN specifiek Spotify account moet worden aangemaakt (zonder facebook)
- vanuit een nieuw Facebook account Spotify gebruiken
Het wordt er dus niet duidelijker op. Vandaar mijn vraag hier, zodat ik het kan horen van iemand die het al zelf gedaan heeft.
Bedankt voor jullie hulp!
Beste antwoord door glenonlinenl
geeft niets ik vind spotify mede door die facebook koppeling ook niet echt duidelijk.
ja dat is mogelijk, als je de instructies opvolgt.
Bekijk origineel
ja dat is mogelijk, als je de instructies opvolgt.