Beantwoord

bestaand abonnement en nieuw abonnement

  • 8 July 2019
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Dat zaken duurder en duurder worden is een deel van deze maatschappij blijkbaar.

De verhoging van het abonnement vind ik wel behoorlijk hoog.

Dan zie ik op de tv dat je bij een nieuw abonnement 3 maanden netflix krijgt.

Mijn vraag is dan ook;

wat wordt er voor de huidige abonnees met een lang abonnement gedaan?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 July 2019, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Net als bij alle andere bedrijven waarvan je een dienst/abonnement afneemt, zal je geen speciale aanbieding of korting kunnen verwachten.

De reactie die je desgevraagd krijgt, is dan dat je ooit ook een nieuwe klant bent geweest en dat je toen ook hebt geprofiteerd van een kortingsaanbieding.

Alleen als je steeds overstapt van leverancier naar leverancier ga je steeds profiteren van dit soort aanbiedingen. Maar het levert je ook een hoop gedoe op, denk aan b.v. andere e-mailadressen of aansluitingen. En of je daar nu zo vrolijk van wordt?
Steeds meer zie je dat bedrijven hun trouwe klanten belonen met kortingen of tijdelijke abonnementen e.d.
KPN verhoogt behoorlijk de prijs maar zet daar naar haar trouwe klanten niets tegenover.
Hoi Allemaal

Steeds meer zie je dat bedrijven hun trouwe klanten belonen met kortingen of tijdelijke abonnementen e.d.
KPN verhoogt behoorlijk de prijs maar zet daar naar haar trouwe klanten niets tegenover.


Ook bij de supermarkt, slager, kapper en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Zeggen die ook allemaal, u bent al zo lang klant, u mag de komende week de boodschappen gewoon meenemen.

Ik knip u deze week voor niets en al mijn andere klanten ook, het is feest.
En de slager heeft een extra koe gekocht om al zijn vaste klanten te belonen met een stukje koe.

Vraag mij af of jij ook voor niets jou diensten verleend ?
Ja inderdaad, bij de kapper na 15 knipbeurten 1x gratis knippen. Bij de visboer een schepje kibbeling extra.
Hoi

Ja inderdaad, bij de kapper na 15 knipbeurten 1x gratis knippen. Bij de visboer een schepje kibbeling extra.

Ze geven jou de suggestie dat het voor niets is.
Er is maar een ding voor niets in deze wereld, en dat is dat vooralsnog dat elke dag de zon schijnt.
ook al zie je hem niet.

"Het overige aan voor niets" is allemaal ingecalculeerd.
Zo simpel is het volgens mij.


Hoi @Aurora60 . Ik heb helaas niet de aanbiedingen die nieuwe klanten hebben. Uiteraard kijk ik graag met je naar de samenstelling van je pakket. Misschien kunnen we samen iets aanpassen waardoor het goedkoper wordt.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, weet je mij te vinden!