Beantwoord

Cadeautje - vouchercode

  • 12 April 2019
  • 6 reacties
  • 2329 keer bekeken

In dec de brief gekregen met cadeautje, en vouchercode voor gratis film. (In brief stond niet tot wanneer het geldig)
Dus ik wil net de film on demand kijken en de code verzilveren... is het verlopen?!?
icon

Beste antwoord door PeterG 12 April 2019, 21:22

Bekijk origineel

6 reacties

Ja, je had 3 maanden om hem te gebruiken (dec, jan, feb). Per 1 maart niet meer bruikbaar.

Enneuh, brief? Ik kreeg gewoon een email met daarin deze link. Daar stonden de geldigheidsdata.
Het was voor de filmvoucher al veel ruimer dan vorig jaar, toen was het t/m 31 dec.
Reputatie 7
Badge +21
@Simone76, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas zat er inderdaad wel een uiterste datum aan vast, en was de code niet onbeperkt geldig. Dit valt helaas ook niet te herstellen 😞 Je kan dit soort informatie altijd op onze website terugvinden, en mocht je nog een keer zoiets krijgen kan je het ook altijd navragen indien het niet duidelijk is voor jou.
@Simone76, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas zat er inderdaad wel een uiterste datum aan vast, en was de code niet onbeperkt geldig. Dit valt helaas ook niet te herstellen 😞 Je kan dit soort informatie altijd op onze website terugvinden, en mocht je nog een keer zoiets krijgen kan je het ook altijd navragen indien het niet duidelijk is voor jou.
Verstandig als “cadeautjes” een korte termijn/periode hebben dat ook te vermelden als je t geeft.
Mee eens dat dat beter direct in de betr. mail erbij vermeld wordt. De code staat er wel in dus kan ik me zo indenken dat velen toch niet op de link in de mail klikken waar je vervolgens wel de houdbaarheid te zien krijgt.

Dus, Susan, naar het team wat dat verzorgt misschien een tip. (?)
Reputatie 7
Badge +21
@Simone76, klopt! Ik zal dit doorgeven aan de collega's die hierover gaan!

Reageer