Beantwoord

Code playstation actie nog niet ontvangen

  • 22 January 2019
  • 41 reacties
  • 1211 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb in de actieperiode (playstation cadeau actie) een abonnement afgesloten. In de orderbevestiging staat:
Uw PlayStation cadeaus
U ontvangt bij uw abonnement een jaar lang gratis PlayStation Now of PlayStation Plus. Daarnaast krijgt u gratis een DUALSHOCKâ„¢4 wireless controller, zolang de voorraad strekt.
Zodra uw verbinding gereed is, krijgt u van ons eenmalig een unieke code opgestuurd. Ga daarna naaractie.kpn.com/voordegamers en log daar in met uw unieke code. Hier kunt u uw cadeau uitkiezen en de voorwaarden van de actie lezen.

Inmiddels draait internet en tv al een week, echter heb ik de actiecode nog niet ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
icon

Beste antwoord door Joran 24 January 2019, 17:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi rzoomer, de codes worden twee weken na de orderbevestiging gestuurd. Gisteren is de laatste batch aan codes de deur uit gegaan. Als je niets hebt ontvangen zoek ik uit waarom je hier niet tussen zat. Kun je daarvoor je adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Ik heb inderdaad nog niets ontvangen. Heb de gegevens toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +28
Het duurde even, sorry daarvoor. Er is een vertraging met het verzenden van de codes. Er is een nieuwe batch aan controllers en codes besteld die op korte termijn geleverd worden door Sony. We verwachten volgende week alle codes uit te leveren. Hiermee kun je dan inloggen op de actiepagina en een keuze maken tussen PSNow of PSPlus en de controller bestellen. Ik moet helaas nog langer je geduld vragen maar het gaat in orde komen.
Zijn de codes al verstuurd? Ik heb hetzelfde "probleem".
Reputatie 5
Badge +6
Zo te zien nog niet: https://actie.kpn.com/voordegamers
Reputatie 7
Badge +30
Nog niet alles, fsl21019. Precieze data hiervoor heb ik op dit moment niet, maar we verwachten wel heel snel weer te gaan versturen. Als er meer duidelijkheid is kom ik er op terug.
Goedenavond.

Ik heb zelfs WEL al de codes en probeer deze sinds het verkrijgen hiervan in te voeren op de website, maar het enige wat ik afgelopen weken heb gezien is: niks leverbaar en actie verlengd tot 10 feb. Heb me aangemeld op 16 december en ook de code op die dag ontvangen en geprobeerd in te vullen!!
Heb 2 weken geleden al gechat met 1 van de medewerkers. Ik moest nog weekje geduld hebben.
Tis nu bijna 10 feb maar nog steeds niks in te voeren.
Je rekent op een leuke actie, wat je ook enigzins overhaalt om over te stappen), en vervolgens is het bijna 2 maanden verder en nog steeds niks.
Hoe of wat nu?? Nog steeds wachten en elke dag kijken of ik gebruik kan maken van de actie???
Ik had van een actie wel iets anders verwacht. 1 a 2 weken wachten ok maar 7??
Hopelijk snel antwoord
Tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Ik zou graag horen wanneer dit wel gebeurd.
En de website is zonder bericht ook weer aangepast:

Actie verlengd tot 22 februari.
Slechte actie, slechte info en voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Eerlijk gezegd ben ik benieuwd of het uberhaupt nog komt.
Hier hetzelfde, tot op heden nog geen code ontvangen.

Erg vervelend. Deze actie haalde ons over om KPN te nemen... Misschien volgend jaar maar een andere provider kiezen, als blijkt dat de code niet meer komt.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi allen! Je gaat datgene waar je voor in aanmerking komt en uitgekozen hebt zeker ontvangen. Het duurt alleen wat langer dan we origineel gepland hadden in verband met voorraad. Dat is ook waarom de periode waarin je de code kunt invoeren nog weer verlengd is.

Degenen van jullie die al een controller en PS Plus/Now code besteld hebben, en daar bevestiging van hebben: het gaat komen, en het duurt ook niet heel erg lang meer. Maar een meer precieze datum heb ik op dit moment nog niet.

Gewoontje: zodra we weer PS Plus/Now codes binnen hebben gekregen wordt de website weer opengezet. Op dat moment kun je daar met je code op inloggen en je aanvraag voor PS Plus/Now en de controller doen.
Dank je wel voor je antwoord.
Wordt daar ook nog een email over gestuurd, als de website weer open is voor de codes? Of moet ik elke dag proberen??
Groetjes bryan
Reputatie 7
Badge +30
Geen mails, maar ik zie dat er zojuist intern weer een update is uitgestuurd. Deze week worden er weer nieuwe codes uitgestuurd én wordt de site weer opengezet. Dus vanaf vandaag zou het weer moeten kunnen.

Ook zijn er weer controllers binnen die we gaan verzenden. We verwachten dan dat mensen komende week, of de week daarna deze gaan ontvangen.
Zal deze batch ook wel weer verkeerd gaan, aangezien ik nog geen code heb, en als ik die heb ook nog op tijd moet zijn voor het invoeren van de code voordat de boel wederom uitverkocht is
.Beste KPN.


Ik kan na 2 maanden eindelijk mijn code invoeren die ik 16 dec heb gekregen van jullie.

De actie waarvoor ik mede voor was over gestapt was een voucher van playstation now van 99,- of een playstation plus abbo voor 365, EN een dualshock controller.

Nu kan ik de code op de site invoeren en er staat tot mijn grote verbazing : DE DUALSHOCK CONTROLLERS ZIJN OP!!! En ik kan alleen de plus voucher aanklikken.

Een korting van max 159,- wordt nu in gekort tot 59.

Terwijl er in deze topic al meerdere keren is gevraagd en er werd gezegd: het is besteld... deze topic is nu 25 dagen oud en er komt dus gewoon niks meer binnen????

Ik wacht al 2 maanden met invoeren omdat het niet "op voorraad" meer was vanaf dat ik de code gekregen had, en nu word gewoon 2/3 van de actie weg gehaald????

Is er een andere regeling of actie gemaakt ter compensatie??? Want dit is behoorlijk misleidend geweest en misschien wel reden geweest om helemaal niet over te stappen naar kpn.


Ik hoop spoedig iets van u te horen.


Met vriendelijke groet,


Bryan wetser-van otterlo

En deze is met de datum van vandaag erbij.

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Gewoontje, de laatste batch controllers is inderdaad verstuurd en er worden geen nieuwe meer besteld. We gaan zorgen voor een passende, alternatieve oplossing. Vermoedelijk in de vorm van een korting op het abonnement ter waarde van de controller. Ik verwacht aankomende week een update per mail, hou die in de gaten.
Dus ik zit nu 2 maanden op iets te wachten wat er niet eens is?? En zonder ook maar enig bericht van jullie??
Maar als de laatste batch al verstuurd is, is dat dus naar mensen die voor mij hebben besteld. Waaruit eigenlijk geconcludeerd worden dat tijdens het moment dat ik me bij jullie heb aangemeld, er al geen controllers meer waren!! Want vanaf het begin heb ik een code die niet ingevoerd kon worden. Dat was dus 16 dec. En er wordt niks gezegd of gemeld. Niet eens even een email of iets. Maar wel hier in deze topic aan het lijntje gehouden worden: ZIE BERICHT VAN ERIK_ 6 DAGEN GELEDEN.
Lekkere actie om mensen over te laten stappen. Want de optie tussen playstation now en playstation plus is er ook opeens niet. Ene ter waarde van 59 en de ander van 99..
En een controller heeft wat dat betreft andere waarde voor klanten dat dat een korting voor waarde voor jullie heeft.
Maar deze actie was dus letterlijk een loze actie die niet leverbaar was, zonder enige informatie vooraf.
Nicely done. Sorry maar ik vind dit echt te erg voor woorden eerlijk gezegd.
Enorm slechte afhandeling inderdaad. Deze actie trok mij, en vele anderen, over de streep om een abonnement bij jullie af te sluiten.
Daarnaast heb ik uberhaupt nog geen code ontvangen, komt dit nog wel of krijg ik helemaal geen voordeel van deze actie?
Reputatie 7
Badge +28
We hebben alle informatie gedeeld op het moment dat deze beschikbaar was. Er zijn meerdere malen controllers bijbesteld die ook direct weer zijn uitgeleverd. Aan het lijntje houden is absoluut niet de intentie geweest. Ik heb navraag gedaan over hoe het zit met de verschillende codes voor PSNow en PSPlus. Hou de mailbox in ieder geval in de gaten voor een update over de controllers.
Ik geloof ook best dat er meerdere keren controllers zijn besteld en uitgeleverd. Maar dat zijn dus allemaal codes geweest voor 16 dec, want ik heb niks meer kunnen invoeren. Dan is het aantal benodigde controllers bekend en wat er besteld is. Codes na 16 dec(misschien zelfs iets eerder) konden niet ingevoerd worden en zijn dus ook nooit besteld en werden dus ook niet meer besteld. Een actie verkopen maar niet meer bestellen tot aan het einde van de actieperiode en halverwege al mee stoppen, is best grote misleiding eigenlijk. Geef dan gewoon aan dat de actie groot succes was en alles op is. Maar ipv daarvan worden er codes gestuurd(of geen codes), die niet gebruikt kunnen worden.. en na 2 maanden zie je dat de actie verlengd is tot 10 februari en vervolgens tot 22 februari. Maar geen controllers meer bestellen en de diversiteit van vouchers naar beneden brengen tot 1 optie!
Heb je playstation gekocht, 1 controller en een now abbo, denk je: ik stap over dan kan ik gelijk aanvullen, en wordt er niet gemeld dat de actie op is.

En aan het lijntje houden: site deze week weer open, nieuwe controllers EN nieuwe codes. Staat vermeld in hey beticht van erik van 8 dagen geleden... maar blijkbaar geen controllers, wel aanbod verkleinen en dus nog steeds geen codes voor sommige.
Ik heb wel al een code, maar ik durf hem niet eens in te voeren. Bang dat er gewoon wordt gezegd: je bent akkoord gegaan met de playstation voucher die op de gamers-site stond, dus een controller of de andere voucher of korting zit er niet meer in.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ziggo gewoon zat was met bereik en verbinding. Maar als ik opnieuw moest kiezen tussen DIT of slechte verbinding af en toe, weet ik niet of ik dezelfde keuze had gemaakt als nu.
Ik hoop dat iedereen snel iets te horen krijgt over zowel de voucherkeuze, controllerkorting en/of codes uitgegeven worden.
Mvg bryan
Reputatie 7
Badge +28
@rzoomer: Heb je ook nog geen controller ontvangen? Navraag over de codes staat nog uit.

@Gewoontje: Ik ga € 55 vergoeden zodat je zelf een controller kunt aanschaffen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer nog toevoegen aan je profiel? De code voor PSNow/PSPlus staat los van de controller. Nadat je inlogt met je code kun je een keuze maken voor een voucher voor PSNow, dan wel PSPlus, afhankelijk van of deze beschikbaar is.

Je kritiek is overigens volledig terecht. Ik ben op zijn zachtst gezegd niet blij met hoe dit is verlopen, met name de gebrekkige informatievoorziening over deze actie. Ik wil daar zeker niet aan voorbij gaan. Ik heb deze en andere ervaringen teruggekoppeld naar de marketingcollega's die over deze actie gaan. Dit had beter moeten verlopen.
@rzoomer: Heb je ook nog geen controller ontvangen? Navraag over de codes staat nog uit.


Ik heb nog HELEMAAL NIETS ontvangen zoals al enkele keren aangegeven...
Inmiddels heb ik profiel aangevuld met informatie. Nog steeds slecht dat je niet kan kiezen tussen psnow of psplus. Is ook nog wel een waarde issue vind ik maar ok.
Ik zie de vergoeding van de controller dan graag tegemoet.
Heb inmiddels dus de vouchercode ingevuld op de site, ondanks dat ik het daar nog niet mee eens ben. Alleen kan ik er vrij weinig aan doen. Maar helaas zijn de acties niet meer te vertrouwen. Zonde.
En ik hoop dat @rzoomer ook alsnog snel de code krijgt.
Mvg bryan
Reputatie 7
Badge +28
De vergoeding wordt voor jullie beide geregeld en ik wacht nog op terugkoppeling over de code. Ik verwacht na het weekend reactie en laat het hier weten.