Beantwoord

Code playstation actie nog niet ontvangen

  • 22 January 2019
  • 41 reacties
  • 1211 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb in de actieperiode (playstation cadeau actie) een abonnement afgesloten. In de orderbevestiging staat:
Uw PlayStation cadeaus
U ontvangt bij uw abonnement een jaar lang gratis PlayStation Now of PlayStation Plus. Daarnaast krijgt u gratis een DUALSHOCKâ„¢4 wireless controller, zolang de voorraad strekt.
Zodra uw verbinding gereed is, krijgt u van ons eenmalig een unieke code opgestuurd. Ga daarna naaractie.kpn.com/voordegamers en log daar in met uw unieke code. Hier kunt u uw cadeau uitkiezen en de voorwaarden van de actie lezen.

Inmiddels draait internet en tv al een week, echter heb ik de actiecode nog niet ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
icon

Beste antwoord door Joran 24 January 2019, 17:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

41 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Joran is er vandaag niet, vandaar dat ik reageer.

@Gewoontje: Zoals Joran al aangaf, je krijgt een vergoeding van ons zodat je zelf elders een controller kunt aanschaffen. Dit wordt verwerkt op je komende factuur. Gezien de facturatiedatum lukt dat niet meer op de februarifactuur, dus dan wordt dat maart. Wat betreft de PS Plus/Now code, goed dat je die inmiddels wel aangevraagd hebt. De codes die nu nog aan te vragen zijn, zijn ook de enige die we nog hebben. Er komen ook geen andere meer bij :(

@rzoomer: Controller gaat hem voor jou ook niet meer worden, dus daar krijg je vergoeding voor, staat op je komende factuur. Wat betreft de code doe ik mijn uiterste best om je die vandaag nog te bezorgen zodat je nog wel een PS Now code kunt aanvragen. Na vandaag is het aanvraagformulier niet meer beschikbaar in verband met het aflopen van de actieperiode.
Over de vergoeding van de controller is inderdaad contact geweest. Echter tot op de dag van vandaag geen info ontvangen mbt de code. Any news?
Hmm interessant, 2 weken geleden uiteindelijk alsnog een code ontvangen. Nu ik er echter werk van wil maken (ong. 2 maanden gewacht dus wat is een extra week, zit druk in een verhuizing dus andere dingen aan m'n kop) geeft de site al aan dat het termijn voorbij is.
Nergens is iets gemeld over wat de 'nieuwe' datum zou worden, oude was 31 december maar daarna werd er gewoon nog reclame over gemaakt.

Nu kom ik er dankzij de screenshot van Gewoontjes achter dat ik na ontvangen van de code minder dan een week had om deze uberhaubt te verzilveren?

Maargoed maakt toch niet uit als de controllers bij voorbaat toch al op waren.
Reputatie 7
Badge +30
Over de vergoeding van de controller is inderdaad contact geweest. Echter tot op de dag van vandaag geen info ontvangen mbt de code. Any news?
Helaas 😞 De navraag daarover staat nog uit. Ik vermoed dat geen nieuws in dit geval slecht nieuws betekent, maar ik hoop daar na het weekend definitieve duidelijkheid over te kunnen geven.

Hoi, Scott, welkom op het forum! De actieperiode liep tot 7 januari. Dit was de periode waarin je een abonnement moest afsluiten om in aanmerking te komen voor de actie. De periode, vervolgens, waarin je de code kon verzilveren liep origineel tot begin februari. Dit is een aantal keer verlengd, juist omdat we met voorraden zaten, maar 22 februari was de uiterste datum om dit te doen. De datum heeft ook altijd op de actiepagina www.kpn.com/voordegamers vermeld gestaan. Helaas is de code dan ook niet meer te gebruiken 😞
Dus dat houdt in dat je de code nu niet meer kan gebruiken, lekker dan!
Reputatie 1
Dag @Joran @Erik_ ,

Ook ik heb in de actieperiode, overigens wel vlak voor de deadline een abonnement afgesloten.
Werd overgehaald door de actie die vermeld stond op de site.
Tot op heden geen actie code ontvangen, nu is mijn vraag of dit überhaupt nog gaat gebeuren.
Ik zie namelijk dat de link inmiddels is aangepast.
Helaas heb ik net als scott door het verhuizen weinig tijd gehad om mij hier überhaupt mee bezig te houden en gedacht dat er uit eindelijk wel een code opgestuurd zou worden.
Afwachten met je goede gedrag is schijnbaar niet de juiste keuze geweest, jammer KPN! 😑.
Reputatie 7
Badge +30
@rzoomer, zoals verwacht gaat het helaas niet meer lukken met een code voor PS Plus/Now, die zijn op en komen niet weer. Voor de controller is de vergoeding al eerder ingevoerd, die vind je op je komende factuur.

@Vettor, dat klopt als je wel een inlogcode hebt gekregen maar deze niet uiterlijk 22 februari hebt gebruikt dan is het nu helaas niet meer te gebruiken.

@mau5ter, ik zie op het adres dat jij in je profiel hebt staan geen nieuw abonnement. Dus voor zover ik nu kan zien heb je dan ook correct geen code ontvangen.
Reputatie 1
@Erik_

Dag Erik,

Bedankt voor je bericht, ik ben wel degelijk een nieuwe abonnee, ben alleen onlangs verhuisd vanuit mijn ouderlijk huis vandaar dat ik ook eerder op het forum heb gepost.
15 februari is mijn abonnement opgeleverd en in de orderbevestiging die ik op 5 januari ontving werd nogmaals vermeld dat ik een code zou ontvangen



helaas nooit een code ontvangen en ik vermoed dat ik daar inmiddels wel naar kan fluiten...
Jammer weer...

Toch bedankt dat je even de moeite wilde nemen om even te reageren ik weet dat je er ook niet veel aan kan doen 😥
Reputatie 7
Badge +30
Is het adres en het klantnummer dat in je profiel staat, @mau5ter, dan nog dat van je ouders? Kun je daar eens naar kijken en dit eventueel aanpassen? Want dan kan ik echt naar jouw abonnement kijken en zien hoe het voor jou zit met de controller.
Reputatie 1
Dag @Erik_

Ik zie inmiddels wat je bedoelt, inderdaad voor het forum nog het verkeerde adres en klantnummer staan.
Had niet door dat dit niet dezelfde 'omgeving' was.
Zojuist aangepast, zou je eens kunnen kijken hoe het zit?

Alvast bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor het aanpassen! Je forumprofiel is inderdaad een apart stukje ten opzichte van de MijnKPN. Ik zie inderdaad dat jij ook binnen de actieperiode valt. De shop waar je met de inlogcode (die je niet ontvangen hebt) moest inloggen om de boel te bestellen is niet meer actief. Dus, je een inlogcode bezorgen heeft geen zin meer. Codes voor PS Now/Plus zijn op. Daar kan ik je ook niet meer aan helpen, voor deze hanteren we de op=op uit de voorwaarden. Wat ik wel kan doen, en gedaan heb, is je een creditering geven voor de controller zodat je deze elders zelf aan kunt schaffen. De €55 wordt op je komende factuur in mindering gebracht.
Reputatie 1
Dag @Erik_

Hartelijk dank voor alle hulp en de mooie oplossing!😀
Nog niet alles, fsl21019. Precieze data hiervoor heb ik op dit moment niet, maar we verwachten wel heel snel weer te gaan versturen. Als er meer duidelijkheid is kom ik er op terug.

Ik begrijp dat er meer duidelijkheid is, geen controller of codes, wat mag ik dan wel verwachten als dit alles uitblijft?
Reputatie 7
Badge +30

Nog niet alles, fsl21019. Precieze data hiervoor heb ik op dit moment niet, maar we verwachten wel heel snel weer te gaan versturen. Als er meer duidelijkheid is kom ik er op terug.Ik begrijp dat er meer duidelijkheid is, geen controller of codes, wat mag ik dan wel verwachten als dit alles uitblijft?


Ik begrijp hieruit dat jij nog niets hebt ontvangen? Je gegevens staan al in je profiel dus ik heb voor je gekeken. De code waarmee je kon inloggen in de shop stond al in de bevestiging van de bestelling. Heb je wel daarmee ingelogd in de shop en controller en PS Plus/Now besteld?
Ik begrijp hieruit dat jij nog niets hebt ontvangen? Je gegevens staan al in je profiel dus ik heb voor je gekeken. De code waarmee je kon inloggen in de shop stond al in de bevestiging van de bestelling. Heb je wel daarmee ingelogd in de shop en controller en PS Plus/Now besteld?


Nee ik ging ervan uit dat ik ergens iets zou horen wanneer dat mogelijk was dus niet gedaan. Het laatste wat ik hoorde was dat het op dat moment nog niet mogelijk was.
Ik ga ervan uit dat de codes op die gedrukte kaart stonden die bij het pakket zaten? In dat geval zijn ze verloren gegaan omdat ik er niet meer vanuit ging dat er nog iets ging gebeuren vanuit hiermee.
Reputatie 7
Badge +30
Nee, de code staat in de officiële bevestiging die je per e-mail hebt gekregen na het plaatsen van je bestelling. Maar die code is nu niet meer te gebruiken, de shop daarvoor is niet meer actief. Je had tot 22 februari de tijd om daar met de code op in te loggen. En in de shop kon je dan de keus maken tussen PS Now en PS Plus, en welke controller je wilde. PS Plus/Now codes hebben we niet meer, daarvoor houden we ook de op=op aan volgens de voorwaarden. Hetzelfde zou dan gelden voor de controller. Maar omdat de communicatie omtrent dit ook niet altijd soepel is verlopen, kan ik je in dit geval een credit geven voor de controller zodat je elders zelf een kunt aanschaffen. De credit (€55) wordt op je volgende factuur verwerkt.