Beantwoord

Deelnemen aan Netflix actie

  • 8 July 2019
  • 4 reacties
  • 256 keer bekeken

Wij zijn vorige week overgestapt naar KPN en wil graag gebruik maken van 3 mnd gratis netflix. Na het inloggen op kpn.id wordt ik doorgestuurd naar een site waar op staat:

Via deze link kunt u het e-mailadres achterhalen van uw Netflix account.

als ik op die link klik wordt netflix gestart. Maar ben ik dan ook aangemeld voor de actie??
ik kan daar niets over terugvinden.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 9 July 2019, 11:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @tendolle Welkom als nieuwe klant allereerst én van harte welkom op het KPN Forum!

Als ik het goed heb begrepen is het de bedoeling dat je naar netflix.kpn.com gaat en dáár inlogt met je KPN ID inlogt. Dan zie je als het goed is de melding voorbij komen dat je in aanmerking komt voor deze actie, waarna je kunt inloggen met je Netflix-account. Je kan dit trouwens ook via je tv-ontvanger doen. Heb je deze pagina al bekeken?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @tendolle Is het inmiddels gelukt om je aan te melden?
Hallo Bart,
Nee nog niet, maar we zijn er mee bezig. Ik vind de pagina van Kpn wel onvolledig in deze. Ik heb uiteindelijk de hulp van Netflix nodig gehad.

Wij hebben al een abonnement bij Netflix. Dit abonnement moesten wij opzeggen. Dat hebben wij nu gedaan. Maar dan moet ik mij via de Kpn ontvanger opnieuw aanmelden en aangeven dat de facturering via KPN moet gaan. Dit kon ik nergens op jullie site terugvinden. deze laatste stap heb ik nog niet gedaan, dit ga ik vanavond doen.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat het alsnog gaat lukken 🙂 Ik wist vanzelfsprekend niet dat je al een Netflix-account had. Ik zal zeker aankaarten dat het op de site niet duidelijk naar voren komt.

Reageer