Beantwoord

Email van Netflix over het niet kunnen innen via creditcard

  • 31 March 2020
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

Klopt het dat Netflix je een e-mail stuurt als ze het bedrag niet kunnen innen via creditcard en ze dan vragen, om dit via een link, met de nieuwe gegevens naar hun terug te mailen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 April 2020, 09:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik zou voor de zekerheid contact opnemen met de klantenservice van Netflix zelf, grote kans dat het phishing is. Ik zal bij twijfel niet direct op de mail ingaan :) 

Heb ook het idee dat het niet klopt maar als ik netflix bel dan komt er een bandje dat ze zijn gesloten voor Onderhoud?????

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Willempoli1, ik gok dat dit inderdaad om phishing gaat, maar snap goed dat je het voor de zekerheid even na wilt vragen!

Als ik op de klantenservicepagina van Netflix kijk, zie ik dat ze door Corona genoodzaakt zijn de telefonische klantenservice tijdelijk te sluiten, maar je kunt via de chatknop nog wel een chatgesprek met ze starten. Mocht je nog geen contact met ze hebben gehad, dan kun je dat via de chat dus alsnog doen :slight_smile:

Wat is de afzender? M.n. het deel achter het @-teken.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Hoi Maja. Nadat ik nergens meer op gereageerd had was mijn Netflixaccount ineens weer gedeblokkeerd. Kreeg wel een mailtje dat Netflix de boel weer had geregeld??????

in ieder geval bedankt voor je antwoord.

met vriendelijke groet.

willem

Reputatie 7
Badge +20

Ah, als je Netflix wel geblokkeerd was nog een mailtje van Netflix hebt ontvangen, zal dit misschien toch wel een ‘echt’ mailtje zijn geweest. Ik had niet begrepen dat je account ook echt geblokkeerd was :wink:

Alles is nu dus helemaal in orde?

 

Hoi Maja,

alles is in orde.

nogmaals dank.

willem

Reputatie 7
Badge +20

Top!

Graag gedaan,  ik sluit hierbij het topic :slight_smile: