Beantwoord

Entertainment korting

  • 10 May 2020
  • 7 reacties
  • 216 keer bekeken

Een kleine 3 mnd geleden gebeld met klantenservice met de vraag waarom ik geen €5,- korting kreeg. Ik voldeed aan alle voorwaarden (internet, bellen, TV en Spotify). Het zou worden recht getrokken werd mij verteld. Kon wel 1 tot 2 maanden overheen gaan voordat dat op de rekening zou worden gecorrigeerd.  Nog steeds is het niet verwerkt. Waar gaat het fout?

icon

Beste antwoord door Susan_ 17 May 2020, 10:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft een Hussel abonnement? En het pluspakket of Netflix of een ander extra pakket? En een mobiel abonnement bij KPN?

Ja, hussel 100 met mobiel abb. en spotify.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Jan P.B. Borst, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het aanmelden voor de entertainmentkorting, dat duurt enkele werkdagen. Een eventuele korting met terugwerkende kracht wordt op een eerstvolgende factuur meegenomen, indien de factuur van de maand zelf al gemaakt is komt dit een maandje later. Wat nu handig om te weten is of het inmiddels is aangevraagd en geregistreerd. Dit kan ik even voor je nagaan, maar hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan duik ik de systemen in voor hopelijk wat opheldering!

Erg fijn

*

*Admin: klantgegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +21

@Jan P.B. Borst dankjewel voor de gegevens! Ik heb ze even verstopt in je profiel zodat het niet met iedereen gedeeld wordt hier. Ik heb een ticket aangemaakt voor de KPN Compleet desk met de vraag of zij het (met terugwerkende kracht) willen toevoegen. Ik ga er vanuit dat zij dit begin volgende week oppakken en dat je hier een bericht over krijgt (mail dat je voordelen zijn gewijzigd). Heb je voor Hemelvaart nog niks gehoord? Laat het me dan even weten!

Dag Susan

Zou mooi zijn zeg, ik wacht geduldig af.

Zoniet, dan zal ik weer reageren. Tot zover alvast bedankt.

Mvg

Jan Borst

 

 

 

Reputatie 7
Badge +25

@Jan P.B. Borst Volgens mij heb je inmiddels contact gehad met de Compleet Desk, toch? Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag.

Reageer