Beantwoord

Entertainment voordeel weg?

  • 25 March 2021
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik wil het Kidspakket toevoegen maar raak daarmee m'n Hussel Entertainment korting kwijt. Hierdoor wordt opnemen pakket gratis verwijderd en betaal ik € 9,99 extra i.p.v. € 4,99 waarvoor dit pakket wordt aangeboden.

Entertainment korting is toch juist bedoeld om de entertainment opties i.c.m. hussel aantrekkelijk te maken.

Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Denise. 26 March 2021, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

€ 9,99 betalen voor opnemen kan niet volgens mij. Dat is nooit duurder dan € 4,99. Kunt u wat schermafdrukken plaatsen? Persoonlijke gegevens wegpoetsen uiteraard.

Ik vermoed dat je een ouder abonnement hebt, en dat het abonnement met het toevoegen van het Kidspakket aangepast word naar Hussel ofzo...

Reputatie 1
Badge

Hoi Nick83,

Voor de duidelijkheid:

Ik wil “Kidspakket = € 4,99” toevoegen aan mijn hussel internet en heb nu “€ 5,00 hussel entertainment korting”. Door deze korting krijg ik het opnemen pakket volgens mijn factuur nu nog gratis.

Door het toevoegen van “Kidspakket = € 4,99” raak ik de korting kwijt zodat ik € 9,99 zou moeten gaan betalen voor het kidspakket en het opnemenpakket.

De vraag is dus, waarom verwijderd KPN mijn Hussel Entertainmentkorting?

 

Reputatie 4
Badge +6

Hi @jmfhthefox ,
Wil je je profiel aanvullen zodat ik je gegevens er bij kan pakken? Dan kijk ik voor je of ik deze melding ook krijg of kan vinden waar het vandaan komt :blush: .

Reputatie 1
Badge

Hoi Denise,

Gegevens zijn toegevoegd, ben benieuwd.

Reputatie 4
Badge +6

Als ik het invoeren blijft de entertainmentkorting wel gewoon staan :muscle_tone3: . Heb ingesteld dat het per vandaag in gaat voor je :blush: . Je krijgt de bevestiging per mail van ons op het mailadres waar je normaal de factuur-info op ontvangt:nerd:.

Reputatie 1
Badge

Vriendelijk Bedankt.