Esports kanaal

  • 1 August 2019
  • 0 reacties
  • 357 keer bekeken

Aangezien het gamen, en met name competitief gamen, steeds populairder word en hier ook steeds meer aandacht voorkomt in het nieuws dacht ik het volgende.

Je hebt allerlei streaming sites voor mensen die hun game ervaring willen delen met de wereld. Deze sites worden elke uur van de dag door miljoenen mensen bekeken van over de hele wereld. Daarnaast is de ESPORTS erg in opkomst, denk aan de games League of Legends, Fortnite en FIFA, maar ook minder populaire games worden veelvuldig toernooien gehouden.

De meeste gamers die op hunzelf wonen kiezen voor een tv provider welke glasvezel verbinding leverd aangezien dit de betrouwbaarste en snelste internetverbinding oplevert. Laat KPN daar nou 1 van zijn.

Ik mis echter een soort ESPORTS kanaal. Eerder had je nog wel in de APP store het TWITCH.TV platform maar ook deze is verwijderd.

Nu leek het mij een goed idee om dit bespreekbaar te maken en te kijken hoe de mensen die dit lezen er over denken. Zelf dacht ik aan een kanaal ala NETFLIX welke tegenwoordig gewoon via kanaal 200 te vinden is. Dit lijkt mij ook te kunnen met een streaming platform of iets dergelijks. Bijvoorbeeld dat KPN een kanaal maakt waarop de klanten kunnen inloggen op hun TWITCH account aangezien dat toch het grootste en meeste bekeken platform is.

Persoonlijk denk ik dat het een groot succes word en dat je als KPN veel nieuwe mensen hiermee werft en een innovatieve manier van TV kijken aanbied. Want zeg nou zelf ESPORTS is de sport van de toekomst!

#Leagueoflegends #Fnatic 😎

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer