Beantwoord

Facebook van Spotify premium ontkoppelen.

• 10 april 2018
  • 7 reacties
  • 254 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn facebook profiel helemaal verwijderen maar voordat ik dat doe zag ik dat ik dus nog wel vastgekoppeld sta aan mijn spotify.
De enige manier hoe ik ermee kan inloggen. nu heb ik al wat onderzoek gedaan hoe je kan ontkoppelen.
Zoals de ontkoppel knopje op je spotify sociaal instellingen maar die staat er niet.
en dat ik anders mijn hele account moet verwijderen en nieuwe moet aanmaken en alles verlies.

Hier heb ik dus helemaal geen zin in.
Ik wil mijn spotify graag behouden en misschien is het mogelijk het gewoon te kunnen overdragen naar mijn email ipv mijn facebook dat zou enorm helpen.

Gr Jeffrey
icon

Beste antwoord door Justin_ 13 april 2018, 08:52

Hoi Jeffrey, welkom op het forum! Ik kan je een nieuwe activatiecode naar je toe sturen. 🙂 Daarmee kun je dan een nieuw Spotify account aanmaken of een bestaand account upgraden naar Premium. 🙂

Ik heb niet de mogelijkheid om Facebook uit je huidige Spotify Premium account te verwijderen.

Wellicht dat Spotify zelf daarin iets voor je kan betekenen. Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'
Hoi Jeffrey, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Als je wil dat ik je een nieuwe activatiecode opstuur, laat me dat dan vooral weten! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jeffrey, welkom op het forum! Ik kan je een nieuwe activatiecode naar je toe sturen. 🙂 Daarmee kun je dan een nieuw Spotify account aanmaken of een bestaand account upgraden naar Premium. 🙂

Ik heb niet de mogelijkheid om Facebook uit je huidige Spotify Premium account te verwijderen.

Wellicht dat Spotify zelf daarin iets voor je kan betekenen. Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Jeffrey, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Als je wil dat ik je een nieuwe activatiecode opstuur, laat me dat dan vooral weten! 🙂

Hoi Jeffrey, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Als je wil dat ik je een nieuwe activatiecode opstuur, laat me dat dan vooral weten! :)

Hallo Justin.
Sorry voor de late reactie.

Dus jij zou mij kunnen helpen een nieuwe account te maken en mijn oudere te verwijderen correct?

Want zo verlies ik al mijn afspeellijsten en favorieten dat zou ik echt heel jammer vinden.

Ten tweede heb ik mijn Spotify via mijn mobiel abonnement ik weet niet hoe dat werkt dan?

En 3de is de enige manier om te kijken of mijn accounts kan loskoppelen alleen via Spotify zelf?

Dankjewel voor de reactie.
Gr Jeff
Reputatie 7
Badge +22
Ha Jeff, om met je derde punt te beginnen: jouw Spotify account is aangemaakt via jouw Facebook-account. Dit betekent dat het helaas niet mogelijk is dit account te gebruiken zonder de koppeling met Facebook.

Wat ik voor je kan doen, is je een nieuwe activatiecode opsturen. Daarmee kun je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Vervolgens kun je aan de Spotify helpdesk vragen de afspeellijsten van je oude Facebook-account over te zetten naar je nieuwe account.
Ha Jeff, om met je derde punt te beginnen: jouw Spotify account is aangemaakt via jouw Facebook-account. Dit betekent dat het helaas niet mogelijk is dit account te gebruiken zonder de koppeling met Facebook.

Wat ik voor je kan doen, is je een nieuwe activatiecode opsturen. Daarmee kun je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Vervolgens kun je aan de Spotify helpdesk vragen de afspeellijsten van je oude Facebook-account over te zetten naar je nieuwe account.

Hallo Justin,

Ok dan moet het dan maar op deze manier.
Hoe kan ik het beste contact opnemen via de helpdesk?
Persoonlijk doe ik dit liever via telefoon of Mail. Eerder Telefoon dat is makkelijker met uitleggen.

Als je mij zou kunnen doorverwijzen zou dat heel fijn zijn.

Gr Jeffrey
Reputatie 7
Badge +22
Volgens mij heeft Spotify geen telefonische helpdesk, Jeffrey. De manier om met hen in contact te komen, is via de link die ik eerder in dit topic heb gezet. :)
Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'

Ik heb nu in ieder geval een nieuwe code voor je aangevraagd. Binnen 24 uur ontvang je die per sms.
Reputatie 7
Badge +22
Ik zie dat je inmiddels een nieuw account hebt aangemaakt. 🙂 Helemaal goed! Is het via Spotify zelf gelukt ook je afspeellijsten over te zetten?

Reageer