Beantwoord

family Spotify

  • 7 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 596 keer bekeken

Mijn partner en ik hadden een spotify account waarop we al onze muziek hebben staan.
Sinds kort heb ik een familyaccount waarvoor ik heb uitgenodigd heb.
Toch kunnen we niet tegelijkertijd naar onze muziek luisteren. Als hij in de trein zit en spotify wil gebruiken krijgt hij mijn nummers waar ik naar luisterk als ik Spotify ook gebruik.
Hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 7 oktober 2016, 20:36

Leuk dat je ons forum hebt bezocht, Annette! Je vraag kan ik helaas niet beantwoorden. KPN biedt Spotify Family niet aan, ik weet hier zelf helaas ook niets vanaf. Het beste kan je even met Spotify zelf contact opnemen. Zij kunnen je dit ongetwijfeld vertellen. Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +29
Leuk dat je ons forum hebt bezocht, Annette! Je vraag kan ik helaas niet beantwoorden. KPN biedt Spotify Family niet aan, ik weet hier zelf helaas ook niets vanaf. Het beste kan je even met Spotify zelf contact opnemen. Zij kunnen je dit ongetwijfeld vertellen. Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag.

Reageer