Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Fout in factuur nog steeds niet hersteld

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Beste KPN webcare,

Ik heb op 16 februari met Lieke van de webchat overleg gehad over een incorrect factuur van februari. De Netflix bedragen waren dubbel gefactureerd. Lieke heeft dit onderzocht en gaf aan dat het inderdaad fout was, maar dat ze het niet kon herstellen omdat het een derde partij was. Ze ging dus uitzoeken en laten oplossen. Sindsdien heb ik niets meer gehoord. Het lijkt een eenmalige fout in februari te zijn, want verder is het weer goed gegaan. Desalniettemin wil ik toch dit bedrag terug. Aangezien ik nu al meer dan 2 maanden geef ik u nog tot 10 mei om tot een terugbetaling over te gaan. KPN heeft het bedrag afgeschreven, dus ik houd jullie ook verantwoordelijk voor het uitvoeren van een incorrecte incasso.
icon

Beste antwoord door Justin_ 24 april 2018, 21:34

Hoi Crad, welkom op het forum! Ik kijk graag voor je na wat hier precies is fout gegaan. Als Netflix inderdaad 2x op de factuur van februari staat, vergoed ik dat uiteraard. Dit bedrag wordt dan in mindering gebracht op je volgende factuur. Of dit voor 10 mei is, durf ik je niet te garanderen. Dat hangt af van het moment in de maand waarop je normaal gesproken je factuur ontvangt.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik aan de slag.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Crad, welkom op het forum! Ik kijk graag voor je na wat hier precies is fout gegaan. Als Netflix inderdaad 2x op de factuur van februari staat, vergoed ik dat uiteraard. Dit bedrag wordt dan in mindering gebracht op je volgende factuur. Of dit voor 10 mei is, durf ik je niet te garanderen. Dat hangt af van het moment in de maand waarop je normaal gesproken je factuur ontvangt.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik aan de slag.

Reageer