Beantwoord

Foutmelding Spotify: Code Fout-ID:2

• 4 augustus 2013
  • 6 reacties
  • 10624 keer bekeken

Hallo,

Ik kan op mijn TV inloggen bij Spotify. Maar als ik een nummer wil afspelen krijg ik de foutmelding Fout-ID:2 in een rode balk bovenaan.

Spotify heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas geen resultaat.

Wie kan helpen?

Gr.

Hans

icon

Beste antwoord door Bonekamp 5 augustus 2013, 18:18

Beste Jorn,

Dank voor je reactie.

Het probleem heb ik inmiddsels kunnen oplossen door een software update op de TV uit te voeren. Inderdaad is het een Samsung TV. Alles werkt nu weer.

Gr.

Hans

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Hans,

De foutcode die je citeert kwam me in eerste instantie niet bekend voor. Een korte zoektocht levert op dat deze foutcode zich met name lijkt voor te doen i.c.m. Samsung (Smart)TV's. Kun je dit bevestigen?

Uit verschillende posts komt een beeld naar voren waarin het er op lijkt dat dit meerdere oorzaken kent. De meest voorkomende is het upgraden van de firmware van de TV waarna Spotify deze foutcode produceert. 

Ik zie je reactie alvast graag tegemoet om wat helderheid te kunnen creëren rondom dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Beste Jorn,

Dank voor je reactie.

Het probleem heb ik inmiddsels kunnen oplossen door een software update op de TV uit te voeren. Inderdaad is het een Samsung TV. Alles werkt nu weer.

Gr.

Hans

Reputatie 3
Badge
Hallo Hans,

Goed om te lezen dat een software update het euvel heeft kunnen verhelpen. Ik noteer het, voor het geval er meerdere soortgelijke vragen over binnen komen. Dank je voor de terugkoppeling :)

Met vriendelijke groet,

Jorn

Ik heb via KPN spotify maar heb altijd via facebook ingelogd. Nu is mijn facebookpagina vanwaaruit ik inlogde samengevoegd met een ander account en kan ik niet meer inloggen. Ik heb veel muziek staan op het spotify account en heb dit dringend nodig. Ook ik krijg foutcode 2 te zien. Help!?

Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, ! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met het samenvoegen van je account. Wil je dit toelichten? Kun je nu helemaal niet inloggen op je Spotify account?

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , heb geen reactie van je ontvangen. Betekent dit dat je probleem is opgelost? Zo niet, dan hoor ik graag van je ;)

Reageer