Beantwoord

Fox Sports zekerheid

  • 7 August 2019
  • 7 reacties
  • 237 keer bekeken

Ik heb al jaren fox sports betaal 9,99 hoor zulke rare verhalen en wil alleen zekerheid dat ik iedere zondag Feijenoord kan zien
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 August 2019, 13:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Bep H, je kunt met je Fox Sports pakket nu 6 zenders bekijken, waaronder die waarop de wedstrijden van Feijenoord te zien zijn. Dat pakket gaat vanaf volgende maand wel € 12,99 kosten.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Bep H, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan, als je echt voor zekerheid wil gaan, het beste het Fox Sports pakket nemen inderdaad. Je hebt dan alle Fox zenders, en kan af en toe ook nog (oud-Feyenoord spelers in) de Bundesliga of het Amerikaanse voetbal zien.

Heb je naast internet en tv ook een mobiel abonnement bij KPN, dan kan je het ook als gratis zenderpakket krijgen via KPN Compleet. Misschien ook nog het overwegen waard 😉 De keuze voor de mooiste club van Feyenoord heb je in ieder geval al gemaakt! 😄

Fox Sports zendt de grote drie voornamelijk op FS 2 uit. Maar je hebt het Fox Sports pakket al dus dan zit je goed. Dat zijn nu 6 kanalen en gaat per 5 september € 12,99 kosten bij KPN.
Via KPN Compleet (je dient dan ook min. één mobiel KPN abonnement te hebben) kun je het Fox Sports pakket gratis krijgen.
Nou Susan? Mooiste club? Mag ik het deze keer eens met je oneens zijn? 😀
Reputatie 7
Badge +21
@Casey, uiteraard! Iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeur 😉 Zolang we die maar respecteren!

@Bep H, heb jij jouw antwoord inmiddels gevonden of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Uiteraard Susan, wees daar maar niet bang voor. Maar ja, Feijenoord? 😉
Ach, Feyenoord, Ajax, PSV. Het is allemaal rood/wit, toch? 😉 😁 🤓😝
en met al die transfers ... verandert de samenstelling toch ook steeds. En is internationaal. 😎

Reageer