Beantwoord

Gaat Grey’s Anatomy echt verdwijnen?

• 7 juni 2018
  • 17 reacties
  • 737 keer bekeken

Hallo, sinds een tijdje volgen wij thuis Grey’s Anatomy via het pluspakket. Bovenin het scherm zien we dat de serie te huren is tot eind juni. Klopt dit, en betekent dit dat de serie dan ook echt uit het pluspakket verdwijnt en ook niet terugkomt?
icon

Beste antwoord door PeterG 7 juni 2018, 22:13

Ja, van af die datum mag de serie (alle seizoenen), voorlopig, niet meer aangeboden worden. De rechten zijn dan verlopen. G.A. heeft echter al 2 x een comeback gemaakt, steeds na enkele maanden tot een jaar. Dus "niet terugkomen" is niet gezegd 😉
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Ja, van af die datum mag de serie (alle seizoenen), voorlopig, niet meer aangeboden worden. De rechten zijn dan verlopen. G.A. heeft echter al 2 x een comeback gemaakt, steeds na enkele maanden tot een jaar. Dus "niet terugkomen" is niet gezegd 😉
Bedankt voor je reactie! Jammer dat het voorlopig gaat verdwijnen, maar er is dus nog hoop 😉.
Daar kijk ik dan naar uit, want ik ben nu in rap tempo zoveel mogelijk afleveringen aan het kijken, zodat ik in ieder geval seizoen 11 kan afronden vóór vanavond 23:59 🤓
Reputatie 7
Badge +27
Is het gelukt om seizoen 11 af te ronden, Liz? Mocht het nou niet gelukt zijn, Net5 & SBS9 zenden seizoen 11 nog uit 🙂
Bedankt voor de tip, Erik! 🙂
Ik loop ongeveer 2 weken voor, dus binnenkort zit ik weer voor de buis ?

Weet jij misschien of aansluitend ook seizoenen 12 en 13 zullen worden uitgezonden op deze zenders?
Reputatie 7
Badge +27
Dat scheelt! Ik weet niet of ze daarna gelijk door gaan. Dat kun je het beste even aan hen vragen. Dat kan, bijvoorbeeld, via de Twitter of Facebook van Net5. Want, als ik het goed bekijk, zendt Net5 het eerst uit en herhaalt SBS9 dat weer. Wel zie ik hier dat ze blijkbaar al sinds mei bezig zijn met seizoen 14, ook.
Reputatie 7
Badge +27
Goed nieuws: Grey's Anatomy is per vandaag weer terug! Jullie kunnen kijken naar seizoen 1 t/m 14.

Op het moment zijn de data tot wanneer een serie beschikbaar is niet zichtbaar, maar ik kan al wel vast vertellen dat seizoen 1 t/m 13 te zien zijn t/m 5 juli 2019. Seizoen 14 is te zien t/m 15 juni 2019. Het is mogelijk dat deze data nog veranderen, maar gezien vorige jaren verwacht ik dat niet.
Reputatie 7
Iets te vroeg gejuigd? Ik zie 'm nog niet staan onder Pluspakket on demand - series.
Reputatie 7
@Erik_

Voordat ik dat vanavond zal vertellen heb ik eens even gezocht,
Of jij bent te snel, of ze staan er nog niet op! 😉
Reputatie 7
Badge +27
Komt in de loop van vandaag beschikbaar, dus kan zijn dat je het nog niet ziet. Anders even tv ontvanger herstarten, dan haalt hij alles weer opnieuw op.
Klein detail seizoen 14 is dus korter te kijken t/m 15 juni of is dat dan tot 15 juli?
Reputatie 7
Waarom is nou net het laatste (!) seizoen korter beschikbaar?? Dat kijk je toch ook als laatste normaliter.
Hij staat er nog niet tussen?
Reputatie 7
Badge +27
Er lijkt toch nog even wat te zijn misgegaan, er wordt aan gewerkt om het z.s.m. beschikbaar te krijgen.

En het klopt inderdaad dat het laatste seizoen, voor zover we nu weten, korter te zien is (t/m 15 juni). Dit zal met de rechten te maken hebben.
Reputatie 7
OPNAMETIP! Seizoen 15 begint dinsdag 8 januari op Net 5. Met de eerste 2 afleveringen.
Reputatie 7
Badge +27
Ja, duidelijkheid, ik heb het! Sorry voor het ge-heen-en-weer, maar Grey's Anatomy komt per 14 januari beschikbaar. Het liep even niet helemaal lekker aan de achterkant, vandaar dat het iets vertraagd is.
Het staat er weer op!!

Reageer