Beantwoord

gebruik van host server van KPN

  • 20 June 2020
  • 8 reacties
  • 191 keer bekeken

Mijn index.html file wordt wel ontvangen door de host maar vervolgens niet weergegeven

icon

Beste antwoord door Nick83 20 June 2020, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat word er dan wel weergegeven? Staat er nog een ander index bestand op de server?

Hallo Nick..  Dank voor de snelle reactie

Ja er staat een indexfile van vroeger op en ik ging er vanuit dat die overschreven zou worden door de nieuwe. maar dat gebeurt kennelijk niet?

Hallo Nick

Ja er staat nog een oude index file op en gelezen jouw vraag heb ik die inmiddels weggehaal.  In mijn filezilla programma staat het veld  daarna op leeg maar als ik hem opvraag op internet staat het er nog steeds op.

Reputatie 7
Badge +24

Ook nadat u op F5 (vernieuwen) gedrukt heeft? 

Wow

Ik heb de pagina telkens opnieuw opgevraagd maar dat maakte niks uit

Jouw F5 advies werkt!!

hardstikke bedankt  Slimmerik

Tot ziens en fijne avond verder

Frans   ( opnieuw beginnend met web design studie)

Goedemiddag,

Ik ben sinds kort de mogelijkheid van KPN web hosting weer aan het benutten ( paar jaar stilgelegen) en het draait weer naar wens.  Verdiep me nu in gebruik van HTML, Notepad++ en FileZilla.  Heel bescheiden en natuurlijk  primitief nog allemaal maar het werkt al wel.

Dankzij oa Alexandra en Nick83 moderator en vroeger nog anderen.

Wat ik me afvraag, zo rondkijkend in dit Forum:  mag deze omgeving ook gebruikt worden voor uitwisseling van ervaringen op het gebied van website bouwen en zo ja..  is er interesse bij anderen die er ook mee bezig zijn met hun site op de KPN-server?  

Misschien is de topic naam hierboven in zo'n geval wat lang maar daar valt iets aan te doen.

met vriendelijke groet,

Frans Dullemeijer

 

 

   

Goedemiddag,

Ik ben sinds kort de mogelijkheid van KPN web hosting weer aan het benutten ( paar jaar stilgelegen) en het draait weer naar wens.  Verdiep me nu in gebruik van HTML, Notepad++ en FileZilla.  Heel bescheiden en natuurlijk  primitief nog allemaal maar het werkt al wel.

Dankzij oa Alexandra en Nick83 moderator en vroeger nog anderen.

Wat ik me afvraag, zo rondkijkend in dit Forum:  mag deze omgeving ook gebruikt worden voor uitwisseling van ervaringen op het gebied van website bouwen en zo ja..  is er interesse bij anderen die er ook mee bezig zijn met hun site op de KPN-server?  

Misschien is de topic naam hierboven in zo'n geval wat lang maar daar valt iets aan te doen.

met vriendelijke groet,

Frans Dullemeijer

 

   

 

Uiteraard mag dat, @Frans D .  In dat geval zou ik gewoon een nieuw topic beginnen met een pakkende titel waarin je min of meer dezelfde vraag stelt. 

Ik durf niet te voorspellen of er reacties komen maar niet geschoten, altijd mis. 

 

OK Erwin

Dank voor je reactie

Ik ga er binnenkort werk van maken enmet jouw suggestie

En idd wie weet  gaat het werken.

m vr groet

Frans Dullemeijer