Beantwoord

gebruikersnaam spotify wijzigen??

• 30 april 2015
  • 3 reacties
  • 41242 keer bekeken

Hallo,

bij het aanmaken van mijn account op spotify heb ik per abuis een typefout gemaakt in de gebruikersnaam va  spotify. ik kan nergens ontdekken waar ik deze kan aanpassen??

icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 mei 2015, 14:54

Beste Sonja,

Welkom op het forum! Het is helaas niet mogelijk om je gebruikersnaam te wijzigen. Wel kan je een nieuw account met gebruikersnaam aanmaken en dan Spotify vragen of ze jouw playlisten over willen zetten. Hoe dit in z'n werk gaat, zie je hier. Kan ik verder nog iets voor je doen?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Een gebruikersnaam kun je vrijwel nooit wijzigen. Wachtwoord wel. Ik heb op best veel plekken inmiddels een account maar gebruikersnaam wijzigen kan nergens.

Ik denk dat je zult moeten blijven inloggen met de typfout in de gebruikersnaam. Dat is ook weer een extra beveiliging voor je account, toch...

ja  vrees van wel. voortaan maar mn bril goed op mn neus zetten.

Reputatie 7
Badge +27
Beste Sonja,

Welkom op het forum! Het is helaas niet mogelijk om je gebruikersnaam te wijzigen. Wel kan je een nieuw account met gebruikersnaam aanmaken en dan Spotify vragen of ze jouw playlisten over willen zetten. Hoe dit in z'n werk gaat, zie je hier. Kan ik verder nog iets voor je doen?

Reageer