Geen code ontvangen betreft spotify

• 6 maart 2012
  • 11 reacties
  • 14906 keer bekeken

Graag wou ik wat informatie vragen betreft het spotify pakket.

Ik ben een bestaande klant bij kpn met mobiel, vaste telefonie, interactieve tv en internet premium. Helaas heb ik tot op heden nog geen brief ontvangen met een spotify activeringscode. Terwijl ik hier naar mijn weten wel recht op heb (alles in een).

Zou u dit misschien na kunnen kijken?
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

liesbethvd

11 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Beste leisbeth,

Alleen alles in 1 is nog niet voldoende. Je krijgt het pas als je niet het allergoedkoopste pakket hebt, maar een  hoger. Dus geen Instap maar Standaard of Premium. Heb jij dat wel? Zo ja, dan zou ik eens bellen met de helpdesk waar je code dan blijft.

http://www.kpn.com/prive/pakketten.htm

Fiber. 

Ik heb de volgende pakketten afnemend bij kpn:

BelOnbeperkt Altijd
Interactieve TV
InternetPlusBellen Premium

Zit dus op de 71 euro per maand.

Volgens mij zit er ook iets niet helemaal lekker, kan namelijk live tv ook niet pauzeren enz. De hd zenders die laatst zijn vrijgegeven heb ik wel tot mijn beschikking. Neem aan dat ik dus het juiste pakket heb?

Reputatie 2
Badge +2
liesbethvd, 

Oke, je hebt wel recht op Spotify Premium met jouw pakket. Opnemen is ook iets wat toelichting nodig heeft. Er zijn bij KPN 2 manieren: Het opnemen pakket en opnemen op de harde schijf van je tuner. In het begin had KPN tuners met en zonder harde schijf. Klanten met een harde schijf in de tuner konden opnemen, anderen niet. Later kwamen ze met het Opnemen Pakket. Het maakte dan niet meer uit of je een harde schijf in je tuner had of niet. Het opnemen werd op het net gedaan. Wel moet dan de optie Opnemen Pakket aanstaan: In jouw geval zit dat er bij in. Jij moet dus altijd kunnen opnemen. 

Ik zou maar even met de helpdesk bellen als ik jou was om alle opties door te laten nemen. Kennelijk moet er nog het een en ander aangepast worden daar.

Succes en groeten,
Fiber. 

Reputatie 5
Badge +7
Aanvulling op de post van fiberman. Je zegt niet te kunnen pauzeren. dat doet mij vermoeden dat je toendertijd een tv ontvanger zonder harde schijf hebt besteld. Die waren toen 4 euro goedkoper. Als dat zo is, dan is dat ook de reden. Want het pauzeren gebeurt nog wel lokaal, op de harde schijf.

Ik heb ook geen mogelijkheid tot opnemen.. Dus het lijkt mij dat er nog iets niet goed zit.

Is er zelf trouwens een harddisk/sd in de ontvangen te zetten.

Reputatie 5
Badge +7
Wat allemaal wel niet kan. Maar... Ik denk niet dat dit gaat werken, en ik denk ook niet dat KPN er blij van wordt dat je aan hun apparatuur gaat zitten. Kan ie stuk gaan en dan hoef je denk ik niet te raden wie dat mag gaan betalen....

Als je niet kunt opnemen (ook nooit gekund?) dan heb je waarschijnlijk een tuner zonder harde schijf.

Om te kunnen opnemen zou je het opnemen pakket aan kunnen zetten.

Begin- en eind februari navraag gedaan bij de klantenservice:

Reactie begin februari:

Omdat u de activeringscode voor Spotify niet heeft ontvangen heb ik een nieuwe activeringscode voor Spotify Premium voor u aangevraagd. Deze activeringscode ontvangt u binnen tien kalenderdagen per brief.

Reactie eind februari:

Allereerst mijn excuses dat u deze activeringscode nog niet heeft ontvangen, vanwege een verstoring in het achterliggende systeem tussen KPN en Spotify zijn de brieven met hierin de codes niet verzonden en aangemaakt.

Maar helaas nog steeds geen brief..

Reputatie 2
Badge +2
Anton, 

"vanwege een verstoring in het achterliggende systeem" en nu? Wat was de reactie op de helpdeks?

Ik kreeg mijn code gewoon per brief, ging wel goed. 

Fiber. 

Reputatie 4
Badge +9
Beste liesbethhvd, 

Zou je in een Privé bericht je postcode en huisnummer willen sturen? Dan kan ik nagaan waarom de code nog niet bij je aangekomen is. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Reputatie 4
Badge +9
Beste Anton1968, 

Zou jij me ook een Privé bericht kunnen sturen met je postcode en huisnummer? Ik zoek dan uit waarom hiet nog niet gelukt is de brief bij je te krijgen. 

Boudewijn 

Boudewijn,

Het spotify probleem is hier al opgelost. Maar het opnemen pakket is nog steeds niet geactiveerd (pauzeren, etc).

Bvd.

Reageer