Beantwoord

Geen KPN spotify code binnen

  • 9 juni 2016
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vanavond via de KPN app de KPN spotify aangezet maar heb nog geen code ontvangen. Wanneer krijg ik deze binnen?

Mvg Jordy Martensen
icon

Beste antwoord door Paul_ 14 juni 2016, 08:48

, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het probleem via een andere weg hebt opgelost.



Als je toch nog vragen hebt kan je natuurlijk reageren op mijn privébericht :)



Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum . Goed dat je hier de vraag stelt!

Ik zoek graag voor je uit waar de Spotifycode blijft. Daar heb ik wel wat gegevens voor nodig.

Reageer je op mijn privébericht? Dan duik ik de systemen in!

Reputatie 7
Badge +24
, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het probleem via een andere weg hebt opgelost.

Als je toch nog vragen hebt kan je natuurlijk reageren op mijn privébericht :)

Reageer