Beantwoord

Geen Rijksmuseum kaartjes via Seaters

  • 21 January 2020
  • 10 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 1

Ik had kaarten 2x voor het rijksmuseum via de kpn oudejaarsactie. Ik kreeg na registratie op Seaters op de site een melding dat ik voor 2 personen Rijksmuseum zou ontvangen en deze voor 15 jan zou worden opgestuurd. Moest wel voor 1 febr 2020 besteed worden. Denk nog leuk als je na meer dan 30 jaar klant bent iets terug ontvangt.

Had alvast met partner een dag vrij van werk geregeld, eind januari.

Na de 15e nog een week tevergeefs wachten, niets....., stil, onvindbaar, teleurgesteld, geen tickets dus! KPN jullie zetten je weer vreselijk te kakken. Heb er geen geloof meer in. Had nog wel een positieve ref op jullie actie gegeven.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Glang 23 January 2020, 22:01

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Glang. Van harte welkom hier. Ik kan me levendig voorstellen dat je teleurgesteld bent dat je de Rijksmuseum kaarten niet hebt ontvangen. Zie je ook geen informatie onder ‘Mijn tickets’ in je Seaters account? Omdat de actie via Seaters liep, wil ik je vragen om daar eerst navraag te doen. Ik verwacht dat zij meer kunnen inzien met betrekking tot het versturen van de tickets.

Reputatie 7
Badge +28

Kreeg je geen e-mail met een link? 

Ik heb kaartjes voor schaatsen en voetbal gekregen via Seaters en toen zat in de bevestigingsmail een link naar de kaartjes. Die kon ik dan uitprinten. Tegenwoordig gaat bijna alles op die manier. Ook als je bv via internet kaartjes koopt voor de trein, de jaarbeurs of de dierentuin. Echte papieren kaartjes zie je steeds minder. 

Reputatie 1

Hi@Natasja. Dank voir je reactie. Ik kreeg een dag na plaatsing van het bericht op dit forum een bericht van Seaters dat de tickets Rijksmuseum worden opgestuurd. De verzending zou vertraagd zijn. Er staat geen info bij mijn Seaters. Heb ze nog niet is huis dus ...... fingers cross.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Glang. Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je bericht hebt gehad van Seaters dat de tickets worden opgestuurd. Ik duim met je mee dat je die snel in huis hebt! Laat je het nog even weten als je de kaartjes hebt ontvangen? 

Reputatie 1

Hoi @Natasja , goed nieuws, heb afgelopen week 2x Rijksmuseum kaarten mogen ontvangen. Top.

Reputatie 7
Badge +28

Dat is mooi nieuws, maar zijn ze nog wel geldig na 1 februari 2020? 

Reputatie 6
Badge +9

Dat is inderdaad goed om te horen. :smile: Ik ga er eigenlijk van uit dat Seaters rekening heeft gehouden met de einddatum van 1 februari. Heb je de kaartjes nog kunnen besteden? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +28

@Glang 

Hebben jullie al een dagje uit kunnen plannen? Zijn de kaartjes lang genoeg geldig? 

Reputatie 1

Ja, we hebben uiteindelijk de kaarten per post ontvangen en zijn geldig tot oktober.

Reputatie 6
Badge +9

Kijk, dat is heel goed nieuws, @Glang. Fijn dat het op deze manier is opgelost via Seaters. En alvast veel plezier in het Rijksmuseum natuurlijk! 

Reageer