Beantwoord

Geen spotify activeringscode

  • 14 juni 2016
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb vanavond via de MijnKPN app, de KPN Spotify Premium aan gezet. Maar ik krijg tot nu toe geen activeringscode. Wanneer zou ik die binnen moeten krijgen?

Vriendelijke groet,
Corry Nanuruw

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Paul_ 17 juni 2016, 13:54

, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost via een andere weg.



Als je toch nog vragen hebt hoor ik het graag :)



Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Je kan hier je code op te vragen:

https://campagne.kpn.com/spotify/send-code

Het kan eventjes duren voordat de systemen je abbonement herkennen, dus geen paniek als het niet direct lukt :)

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum , goed dat je hier je vraag stelt!

Het kan wel een paar uur duren voordat je de Spotifycode dan ontvangt. Heb je 'm inmiddels binnen?

Als je de code nog niet hebt ontvangen kan je reageren op mijn privébericht. Dan ga ik voor je aan de slag.

Reputatie 7
Badge +24
, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost via een andere weg.

Als je toch nog vragen hebt hoor ik het graag :)

Reageer