Beantwoord

geen spotify activeringscode na 3x bellen!!

• 10 maart 2012
  • 5 reacties
  • 11718 keer bekeken

Beste mensen,

Zoals de titel al zegt. Ik ben van het het laagste Alles in 1 pakket naar de middelste gegaan. Daarbij zou ik gratis Spotify Premium krijgen.

Ik heb gebeld over de activeringscode, die zou worden opgestuurd. Nu een geruime tijd verder en 3 telefoontjes verder is het voor de 2e of 3e keer aangevraagd. Dat was 1 maart. We leven nu op 10 maart en nog steeds niks.

Als ik steeds bel naar KPN dan zegt de medewerker dat hij niks kan vinden en dat hij het opnieuw gaat aanvragen. Dit heb ik nu al paar keer gehoord.

Ik heb dit extra pakket genomen voor de spotify maar als ik er geen gebruik van kan maken.

Wie o wie heeft er tips

icon

Beste antwoord door Boudewijn 8 mei 2012, 12:56

pumpkin89, 

Zou u me ook in een privé bericht bericht hier op het forum kunnen voorzien van:

postcode en huisnummer

naam contractant

soort pakket (glas/koper)

nummer bereikbaar

met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN Webcare.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
joost0255,

Zou u mij in een Privé Bericht uw postcode en huisnummer willen sturen. Ik pak uw vraag dan zo snel mogelijk op.

Met vriendelijke groet,

Boudewijn.

Zou dat voor mij ook kunnen?

Aanvankelijk code ontvangen en geactiveerd, maar na enige tijd was mijn Spotify-account teruggezet naar de gratis versie!

3 weken geleden opnieuw aangevraagd maar wacht nog steeds op de brief!

Na een aantal lange telefoontjes werd gezegd dat het wel eens 2 weken kan duren.

Ik wacht nog steeds en mis mijn Spotify...

Reputatie 4
Badge +9
maarten_39

Da's goed. Ook dan graag even in een prive bericht de betreffende postcode en huisnummer.

Boudewijn. 

Hier idem dito. Inmiddels 3 x contact opgenomen en wordt met een kluit het riet ingestuurd dat het aan de kant van Spotify fout gaat en dat niet bekend hoe lang het gaat duren. Laat ik nou net de upgrade gedaan voor met name Spotify, dus de irritatie begint toe te te nemen.

Groeten Gerwin

Reputatie 4
Badge +9
pumpkin89, 

Zou u me ook in een privé bericht bericht hier op het forum kunnen voorzien van:

postcode en huisnummer

naam contractant

soort pakket (glas/koper)

nummer bereikbaar

met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN Webcare.

Reageer