Beantwoord

Geen Spotify code ontvangen

  • 18 mei 2015
  • 2 reacties
  • 254 keer bekeken

Ik heb al een paar maanden mijn alles in een standaart pakket en ik heb nog steeds mijn spotify code niet ontvangen, hoe kan ik die zo snel mogelijk krijgen?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 19 mei 2015, 18:27

Hallo Arseli, 

Welkom op het KPN Forum. Je kunt de code inderdaad toegestuurd krijgen, zoals aangeeft. Wil je me een privébericht toesturen met hierin de naam van de contractant, je postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer ter verificatie? Dan zorg ik ervoor dat de code je kant opkomt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Waarschijnlijk is de brief je ontschoten. Je moet contact opnemen met de KPN Klantenservice op 0800-0402 (voor Glasvezel "-0404). Je ontvangt de nieuwe code binnen 5 werkdagen.

Ik hoop dat dit de oplossing voor je is.

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Arseli, 

Welkom op het KPN Forum. Je kunt de code inderdaad toegestuurd krijgen, zoals aangeeft. Wil je me een privébericht toesturen met hierin de naam van de contractant, je postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer ter verificatie? Dan zorg ik ervoor dat de code je kant opkomt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer