Beantwoord

Geen Spotify code ontvangen

• 13 februari 2018
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Help!

Ik heb afgelopen week spotify aangezet in de Kpn app, maar heb tot heden nog geen code ontvangen.
Als ik de code wil aanvragen herkent hij mij ook niet, wat nu?

Groetjes
Romano
icon

Beste antwoord door Natasja_1 15 februari 2018, 12:20

Hoi @Romano-d, welkom op ons Forum! Wat gek, ik zie Spotify alleen aan staan bij een mobiel abonnement waarbij wordt aangegeven dat dit al sinds maart 2017 gekoppeld is. Zou je op mijn privébericht willen reageren, zodat we kunnen controleren of het hetzelfde nummer betreft? :-)
Bedankt voor je reactie Romano-d. Zoals besproken, is Spotify niet meer gratis bij het nieuwe Alles-in-1 pakket 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Romano-d, welkom op ons Forum! Wat gek, ik zie Spotify alleen aan staan bij een mobiel abonnement waarbij wordt aangegeven dat dit al sinds maart 2017 gekoppeld is. Zou je op mijn privébericht willen reageren, zodat we kunnen controleren of het hetzelfde nummer betreft? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Romano-d, welkom op ons Forum! Wat gek, ik zie Spotify alleen aan staan bij een mobiel abonnement waarbij wordt aangegeven dat dit al sinds maart 2017 gekoppeld is. Zou je op mijn privébericht willen reageren, zodat we kunnen controleren of het hetzelfde nummer betreft? :-)
Bedankt voor je reactie Romano-d. Zoals besproken, is Spotify niet meer gratis bij het nieuwe Alles-in-1 pakket 🙂

Reageer