Beantwoord

Geen Spotify code ontvangen

• 20 mei 2013
  • 3 reacties
  • 7571 keer bekeken

Hallo,

Ik heb op 1 mei 2013 mijn glasvezelabonnement opgewaardeerd naar Glasvezel Standaard en zou binnen 10 dagen een brief krijgen met een spotify code. Ik lees op dit forum dat dat heel vaak mis gaat en we zijn nu 20 dagen verder en ook ik heb mijn spotify code nog niet ontvangen.

Kunt u dit oplossen?

Mvg,

T. Bokai

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 22 mei 2013, 14:38

Beste aj8590,

Er stond aan onze kant iets mis in het systeem, ik heb dit voor je aangepast en alsnog de brief laten versturen. Ik kan helaas geen snellere doorlooptijd communiceren, dan dat je de brief binnen 10 kalenderdagen kunt verwachten, excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste aj8590,

Allereerst vervelend te horen dat je de brief nog niet hebt ontvangen! Ik kijk graag voor je na waarom je de brief nog niet hebt ontvangen en hoe we deze alsnog z.s.m. bij je krijgen. Heb je daarvoor in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer voor mij?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste aj8590,

Er stond aan onze kant iets mis in het systeem, ik heb dit voor je aangepast en alsnog de brief laten versturen. Ik kan helaas geen snellere doorlooptijd communiceren, dan dat je de brief binnen 10 kalenderdagen kunt verwachten, excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

bedankt Jeroen, ik wacht het af :)

Reageer