Geen Spotify code ontvangen ondanks meerdere pogingen

• 2 april 2012
  • 4 reacties
  • 12707 keer bekeken

Beste mensen,

Ik heb maanden geleden wel de Spotify activeringscode van KPN per brief ontvangen, maar heb toen besloten er geen gebruik van te maken. Op die beslissing kwam ik eind februari terug, maar toen kon ik de brief niet meer vinden (en was de code volgens mij ook inmiddels verlopen).

Dus gemaild met de klantenservice; ik zou binnen 10 werkdagen een nieuwe code per post ontvangen. Na 2 weken helaas nog niets ontvangen. Nog een keer gemaild met de klantenservice, en nog een keer 2 weken gewacht op de brief die niet kwam. Daarna maar eens gebeld, waarna de medewerker alleen kon aanbieden om het nog maar eens te proberen...

Hopelijk kan iemand mij op dit forum helpen, of een goede tip geven :)

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Kmurf,

Kunt u mij via een privebericht uw klantnummer, postcode en huisnummer toe zenden.

Dan kunnen wij het voor u oppakken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de instructie gevolgd, maar kan onder Contact geen optie vinden om een prive bericht te sturen. Ik zal het morgen nog eens proberen, misschien kan ik ergens overheen. Is het evt ook mogelijk om de gevraagde gegevens naar een emailadres te sturen?

Bvd, Kmurf

***CORRECTIE***

Beste Cornelis,

Het verzenden van het prive bericht is alsnog gelukt!

Gr, Kmurf

Beste Cornelis,

Ik heb je maandagavond de gevraagde gegevens in een privé bericht gestuurd. Inmiddels zijn er 3 dagen voorbij. Heb je misschien een update voor mij? Alvast bedankt! 

Mvg, Kmurf

Reageer