Beantwoord

Geen Spotify codes ontvangen

• 10 mei 2013
  • 11 reacties
  • 8297 keer bekeken

Hallo, 

Vanaf 25 April aangesloten op KPN Glas (100 Mbit) en er werd mij verteld dat de Spotify code zsm via de post toegestuurd zouden worden. Kunt u mij wellicht vertellen wanneer ik die code ga ontvangen? Vast dank voor uw assist!:D

icon

Beste antwoord door daloup 10 mei 2013, 12:16

Beste Liesbeth, 

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik zet het in de agenda en laat je tzt weten of de code al dan niet is ontvangen.

Fijn weekend!

Gr.,

Jordy

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste daloup,

Ik kan voor je controleren of de brief met activatiecode is verstuurd of anders deze opdracht geven. Kan je me in een privébericht je klantnaam, postcode, huisnummer, contact telefoonnummer en mailadres toesturen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Ook wij hebben geen codes ontvangen en ik kan ook nergens de inloggegevens voor de kpn site vinden.

Groeten Lisette

Reputatie 4
Badge +1
Dankjewel voor de gegevens.

Ik heb de opdracht gegeven om de code naar je toe te sturen. Deze ontvang je binnen nu en 2 weken. Mocht het langer duren hoor ik graag van je.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Lisette,

Kan jij mij ook je gegevens in een privébericht sturen? Ik ga kijken wat de status is en wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reputatie 4
Badge +1
Dankjewel voor de gegevens Lisette,

Ik zie dat dit een nieuw abonnement is. Op het moment dat deze actief staat wordt de opdracht gegeven om de codes te versturen. Het abonnement staat voor vandaag, ik verwacht dus dat je in de komende 2 a 3 weken de informatie ontvangt.

Als dit niet het geval is, ontvang ik graag tegen die tijd bericht van je.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Bedankt voor je antwoord.

Ik dacht dat we de gegevens van tevoren zouden ontvangen, zodat we er gelijk gebruik van kunnen maken.

We wachten rustig af.

Groetjes Lisette

Beste Liesbeth, 

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik zet het in de agenda en laat je tzt weten of de code al dan niet is ontvangen.

Fijn weekend!

Gr.,

Jordy

Ik ben ook per 25 april overgestapt naar 'Alles in één' standaard.
Ik heb tot nu toe niets ontvangen voor Spotify.
Kunt u mij vertellen wanneer ik iets toegestuurd krijg?
Bij voorbaat dank.

Groet Karin
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Karin,

Ik kan voor je controleren of de brief is verzonden. Kan je in een privébericht je gegevens sturen? Denk hierbij aan: Klantnaam, postcode, huisnummer, contacttelefoonnummer en mailadres.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Karin,

De brief met activatiecode is eind vorige week verzonden. Ik verwacht dat je deze in de loop van de week zult ontvangen.

Met vriendelijke groet, 

Liesbeth

Dankjewel Liesbeth.
Ik zal mijn post in de gaten houden.

Groeten Karin

Reageer