Geen Spotify premium meer

• 20 oktober 2013
  • 1 reactie
  • 4912 keer bekeken

Bij ons alles in 1 pakket hadden wij tot voor kort spotify premium. Onlangs is dit ineens omgezet in een spotify free account. Ik heb alles al geprobeerd; loskoppelen van facebook, opnieuw installeren, nieuw wachtwoord aanvragen. Na overleg met de helpdesk kreeg ik mijn gebruikersnaam (in cijfers) en moest ik een nieuw wachtwoord aanvragen. Ook dit hielp niet. In 'mijn KPN' staat Spotify gewoon aangevinkt. Wat nu? Kan ik een nieuwe activeringscode krijgen?

Vriendelijke groeten, Fleur Zweep-Proot

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Dag Fleur,

Als de gebruikersnaam een lange cijferreeks is, betekent het dat Spotify gekoppeld is aan Facebook. In dit geval kunnen wij de gebruikersnaam niet achterhalen.

Ik heb de mogelijkheid een nieuwe activatiecode te regelen, echter gaat hier wel enige tijd overheen. Ik schakel hiervoor eerst Spotify uit, vervolgens koppel ik het opnieuw aan het abonnement waardoor een nieuwe activatiecode aangemaakt wordt.

Als je hier gebruik van wil maken ontvang ik graag de volgende gegevens in een privébericht:
- Adresgegevens
- Naam
- Ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waar het Alles-in-Een abonnement van afgeschreven wordt

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer