Beantwoord

Geen spotify premium meer


Beste KPN,

Sinds gisteren heb ik geen spotify premium meer. Terwijl dit wel in mijn abo zit.

Hoe komt dit??

Ik hoor het graag van jullie.

Groet,

Bart
icon

Beste antwoord door Burhan 12 oktober 2017, 22:20

Hoi Bart,

Ik kijk graag voor je waarom je geen Premium account voor Spotify meer hebt. Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je daarop reageren? Dan help ik je graag verder.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Bart,

Ik kijk graag voor je waarom je geen Premium account voor Spotify meer hebt. Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je daarop reageren? Dan help ik je graag verder.

Ik hoor graag van je!
Hallo Burhan,
Ik heb sinds vandaag ook geen spotify meer, staat wel in mijn factuur dat ik spotify premium (gratis) heb. Ik heb me maar voor de zekerheid geaboneerd.
Kan jij kijken wat er aan de hand is.
Groet, Mutlu
Reputatie 7
Badge +18
Dag Mutlu. Je zult het met mij moeten doen, maar ik help je net zo graag als Burhan. Bij welk van onze producten zat Spotify in? We hebben een tijdlang gratis kunnen aanbieden, maar tegenwoordig is dat niet meer zo. Bij onze nieuwe mobiele abonnementen kun je het enkel nog betaald afnemen. Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je daar op reageren?

Reageer