Geen Spotify Premium meer

• 18 mei 2013
  • 3 reacties
  • 6170 keer bekeken

Hallo,

Ik ben klant bij KPN en heb een standaard alles-in-1-pakket. Hierbij kan ik gebruik maken van een Spotify Premium-account, wat ik dan ook een korte periode zonder problemen heb gedaan. Een tijd geleden is mijn Spotify account kennelijk teruggezet van Premium naar Free.

Via de KPN klantenservice kwam ik erachter dat mijn Spotify account wel degelijk op "Premium" staat en geactiveerd is, maar als ik dus op Spotify inlog staat er bij mijn account details "Free".

Bij Spotify heb ik ook gechecked maar die verwezen me door naar jullie.

Kunnen jullie mij aub helpen om mijn Spotify account weer op "Premium" te zetten?

Met vriendelijk groet,

DJ van Tol

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste djvantol,

Ik wil graag voor je uitzoeken wat er precies gebeurd is met je Spotify account. Wanneer je Alles-in-één Standaard hebt, heb je gewoon recht op een Spotify Premium abonnement, dus ik ga voor je op zoek naar de oplossing. Heb je hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste djvantol,

Ik heb je een privébericht gestuurd, waarin ik je meer uitleg heb gegeven. Zoals vermeld zul je met 10 kalenderdagen een nieuwe brief ontvangen. Wanneer je de stappen uit de PM volgt, zul je dan weer probleemloos gebruik kunnen maken van je Spotify Premium account! Laat je weten of het gelukt is? 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Hi Jeroen,

Dank je voor je hulp - ik zal zeker even laten weten of alles gelukt is.

DJ

Reageer