Beantwoord

Geen Spotify Premium meer na oversluiten abonnement

  • 20 May 2019
  • 1 reactie
  • 1459 keer bekeken

Hallo, ik had een premium abonnement met gratis Spotify erbij. Nu is dat overgezet naar zakelijk en nu ben ik Spotify kwijt of moet er voor betalen. Dat is niet vermeld toen mijn abonnement werd overgesloten. Hoe kunnen we dit oplossen. Gr Hans

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 May 2019, 21:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Hans1965Muntendsm, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Tegenwoordig hebben we een nieuwe propositie, waar Spotify Premium niet meer bij inbegrepen is. Bij een verlenging of overstap naar een zakelijk contract, wordt dat niet meegenomen en krijg je een geheel nieuw abonnement. Dit had destijds zeker genoemd moeten worden, maar staat ook in de bevestiging (van je nieuwe contract, wat inbegrepen is en wat niet). Het is echt belangrijk om de bevestiging door te lezen, omdat je binnen 14 dagen nog kan annuleren.

Het is helaas niet mogelijk om dit terug te draaien, hoe vervelend ik het ook vind dat je in dit geval dus niet goed bent voorgelicht ☹️