Beantwoord

Geen Spotify Premium meer op nieuwe telefoon

• 27 september 2018
  • 4 reacties
  • 941 keer bekeken

Hallo. Ik heb sinds kort nieuwe telefoon maar nu werkt mn spotify premium niet meer en heb al gekeken op internet hoe het zou moeten doen ma tot op heden niet gelukt misschien kunnen jullie mijn helpen alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 oktober 2018, 18:14

Goedenavond Bennie, bedankt voor je reactie!

Wanneer je onlangs een verlenging hebt aangevraagd kan het zijn dat je dit hebt gedaan zónder Spotify Premium erbij. Onze huidige (nieuwe) abonnementen bieden dit namelijk niet meer inclusief aan. Uiteraard had dit destijds, bij de verlenging, gezegd moeten worden. Met 2 mensen op één Spotify account kan, maar niet tegelijkertijd. Dan heb je Spotify Premium nodig, met meerdere accounts. Als je jouw Forum profiel aanvult met de gegevens kan ik beamen of mijn collega het juist heeft gezien of niet.. Staat het ook niet tussen jouw producten in MijnKPN, dan zit het er helaas niet meer bij maar kan je het wel afnemen voor € 8,99 (Spotify Premium) of€ 13,99 (Spotify Family, maximaal 6 accounts) per maand.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Bennie, welkom op het Forum!

Wat vervelend dat Spotify het niet doet op je nieuwe telefoon.. Je hebt de app inmiddels geïnstalleerd lijkt me? Wanneer je via KPN Spotify afneemt, en hetzelfde account wil gebruiken, dien je met dezelfde inloggegevens als voorheen in te loggen. Dit is vaak een gebruikersnaam of e-mailadres + wachtwoord, of je logt in via Facebook. Het enige wat ik voor je kan achterhalen is welke gebruikersnaam bij ons bekend is. Mocht je dan het wachtwoord niet meer weten, kan je die zelf via deze website opnieuw aanvragen en instellen.

Kan ik je hierbij helpen en wil je de gebruikersnaam weten, dan ontvang ik graag wat gegevens van je! Je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) bij KPN. Dit kan je allemaal toevoegen aan jouw Forum profiel en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Wil je een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 😉
Hallo ik heb inmiddels contact gehad met de kpn via chat en hij zegt dat zit niet bij mijn nieuwe abonnement in terwijl wij premium abonnement hebben waar normaal 2 mensen spotify kunnen gebruiken. Maar hij zegt zit niet bij mn nieuwe mobiele abonement
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Bennie, bedankt voor je reactie!

Wanneer je onlangs een verlenging hebt aangevraagd kan het zijn dat je dit hebt gedaan zónder Spotify Premium erbij. Onze huidige (nieuwe) abonnementen bieden dit namelijk niet meer inclusief aan. Uiteraard had dit destijds, bij de verlenging, gezegd moeten worden. Met 2 mensen op één Spotify account kan, maar niet tegelijkertijd. Dan heb je Spotify Premium nodig, met meerdere accounts. Als je jouw Forum profiel aanvult met de gegevens kan ik beamen of mijn collega het juist heeft gezien of niet.. Staat het ook niet tussen jouw producten in MijnKPN, dan zit het er helaas niet meer bij maar kan je het wel afnemen voor € 8,99 (Spotify Premium) of€ 13,99 (Spotify Family, maximaal 6 accounts) per maand.
Reputatie 7
Badge +21
@Bennie456, ik heb geen bericht meer van je gezien. Kan ik er vanuit gaan dat jouw vraag beantwoord is?

Reageer