Beantwoord

Geen welkomstgeschenk

  • 18 February 2019
  • 6 reacties
  • 1114 keer bekeken

Welkom bij KPN! Je hebt onlangs KPN voor thuis bestelt. Bij jouw bestelling van KPN voor Thuis ontvang je een jaar lang gratis Playstation Now of Playstation Plus. Én een gratis DUALSHOCK™4 wireless controller.

Graag reageer ik op bovenstaande.
Wij zijn nèt nieuwe klant bij KPN.
Op 14 februari ontvingen wij de voucher voor de wireless controller. Deze was een dag later al niet meer voorradig!!!
Wij vinden dit uiterst teleurgesteld en misleidend.
Wij hebben juist voor KPN gekozen vanwege het snelle internet en de goede visuele weergave van de internetgames.
Dat de controller dan een dag (!) later al niet meer voorradig is is geen goed welkom voor ons.
Wij kijken dan ook uit naar een passende oplossing.
En ja wij hebben inderdaad gelezen 'zolang de voorraad strekt' maar dan vragen wij ons af hoe klein jullie voorraad is geweest.
Wij voelen ons niet serieus genomen als nieuwe klant.

Mepel
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 February 2019, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Mepel, Goed dat je dit kenbaar maakt op het forum! Wanneer je net een nieuwe klant bent bij ons, kan ik mij voorstellen dat je je misleid voelt door deze actie. Laat ik voorop stellen dat dit vanuit onze kant nooit de bedoeling is geweest. Maar deze actie verdient geen schoonheidsprijs nee. Je hebt eerst moeten wachten op de voucher voor de controller en toen waren de controllers al niet meer op voorraad. Op dit moment wordt er gekeken naar een passende oplossing. Wanneer ik meer weet, dan laat ik het aan je weten. Zou je alvast je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Hartelijk dank voor je reactie Marina. Ik heb mijn profiel erder ingevuld zoals gevraagd. Wij wachten af waar KPN mee komt met deze passende oplossing.

Vg Melvin
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Mepel, dank voor het invullen van je profiel. Marina is er vandaag niet vandaar dat ik reageer. Ik zie dat het voor jou niet gelukt is om een controller te bestellen. Het gaat ons helaas ook niet meer lukken om alsnog een controller bij jou te krijgen. Omdat je wel binnen de periode dit hebt proberen aan te vragen gaan we dit oplossen met een creditering zodat je zelf elders een controller kunt aanschaffen. Het gaat dan om een bedrag van €55, dit wordt op je komende factuur verwerkt.
Beste Erik,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat we met deze oplossing toch aan de controller kunnen komen.
We zien de factuur vanzelf tegemoet.

Vg Mepel
Beste Erik,

Inmiddels hebben wij de factuur ontvangen maar helaas geen verrekking van het bedrag van 55,- zoals toegezegd.
Zou jij ons kunnen informeren hoe dit zit?

Vg Mepel
Reputatie 7
Badge +30
Oei, ik heb er gelijk naar gekeken, Mepel, en ik zie inderdaad dat de creditering niet op de factuur staat. Hij staat wel goed in het hoofdsysteem, maar het lijkt erop dat hij niet goed is doorgelopen naar het factuursysteem. Daarvoor heb ik nu de back office gevraagd dit te herstellen. Dat gaan ze doen, maar dat betekent dan helaas wel dat je de creditering pas op je factuur van april krijgt. Mijn excuses voor het ongemak.