Beantwoord

Geluid tv via boxen bij Spotify

  • 1 December 2019
  • 4 reacties
  • 271 keer bekeken

Het geluid van onze Samsung tv loopt via de boxen vwb de radio en tv. Nu willen wij spotify via de boxen laten draaien maar dat lukt niet. Die gaat via de tv box zelf. Is dit wel op een of andere manier mogelijk? 

Zou wel super zijn anders moet ik een apart box kopen voor spotify.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 December 2019, 21:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@PeterG 

Kun je geen aparte kabel laten lopen tussen ITV en de stereoset? 

 

Spotify gaat met een app op de  Samsung tv zelf neem ik aan? Dan moet wel het televisietoestel (ook) aangesloten zijn op de hts. En niet alleen de settopbox van kpn.

Ik heb juist niet de Samsung tv aangesloten op de hts. Omdat het beeldscherm van de Samsung niet uit te zetten is als ik alleen radio aan heb; en dat is uuuren per dag.
Derhalve staat de settopbox op de hts aangesloten (optisch).

In jouw gebruikssituatie is beide verbindingen handig.
Televisie met hts en settopbox met hts verbonden.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi JH 17, welkom op het forum. 

Even samengevat. Als je het geen probleem vindt om de tv aan te laten om geluid op je systeem te hebben kun je de tv aansluiten op je geluidsysteem. Heb je meerdere ingangen op je geluidsysteem? Dan kun je zowel de tv als de KPN ontvanger aansluiten. Is alles zo een beetje duidelijk? Als je hier laat weten welk systeem je precies hebt, merk en modelnummer, dan kijken we met je mee. 

Reputatie 7
Badge +24

JH,ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.