Beantwoord

Gratis e Books aktie

• 22 november 2018
  • 7 reacties
  • 2191 keer bekeken

Kan de gewenste e books alleen maar op verlanglijstje zetten, verder kom ik niet. Wat moet ik verder doen.

icon

Beste antwoord door Vikash 23 november 2018, 12:56

Goedemiddag @Saluki. Welkom op het forum! Volg de onderstaande stappen om je ebooks te downloaden.

1. Ga naar de actiepagina van bol.com
  2. Kies maximaal 3 ebooks door op '+ebook' te klikken
  3. Ga naar je winkelwagen en voeg je unieke cadeaucode toe bij 'Code invoeren' en kies voor 'Verder naar bestellen'
  4. Log in met je bol.com account of maak een bol.com account aan
  5. Kies voor 'Naar betalen' en daarna voor 'Bestelling plaatsen'. Let op: controleer of de korting goed verrekend wordt
Op deze actiepagina kan je bekijken uit welke ebooks je kunt kiezen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Saluki. Welkom op het forum! Volg de onderstaande stappen om je ebooks te downloaden.

1. Ga naar de actiepagina van bol.com
  2. Kies maximaal 3 ebooks door op '+ebook' te klikken
  3. Ga naar je winkelwagen en voeg je unieke cadeaucode toe bij 'Code invoeren' en kies voor 'Verder naar bestellen'
  4. Log in met je bol.com account of maak een bol.com account aan
  5. Kies voor 'Naar betalen' en daarna voor 'Bestelling plaatsen'. Let op: controleer of de korting goed verrekend wordt
Op deze actiepagina kan je bekijken uit welke ebooks je kunt kiezen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Ik kan ze alleen maar toevoegen aan mijn verlanglijst. Ik heb 3 ebooks op mijn verlanglijstje staan en verder kom ik niet. Er staat “ebooks kunnen in deze app alleen aan je verlanglijst worden toegevoegd”. Er zit niets in mijn winkelwagentje. Wij hebben alles in 1 + mobiel.
Reputatie 7
Doe je het wel op een desktop of laptop computer. En probeer anders eens een andere browser (welke gebruik je waarin het niet goed lijkt te gaan).
Hetzefde probleem hier.
Probeer het op een Iphone
Bedankt voor de tips. Het is gelukt. Ik heb de app van Bol eraf gehaald en via Bol.com de boeken besteld. Ze staan keurig op mijn e-boekenplank.
Idd. Gelukt.
Reputatie 7
Badge +17
Wat goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Alvast veel leesplezier gewenst! 😉

Reageer