Vraag

Gratis spotify

  • 26 March 2020
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb een prive mobiel abonnement en zakelijk internet en bellen bij kpn. Heb ik dan recht op een gratis spotify account en zo ja hoe activeer ik die op mijn mobiel en eventueel op mijn laptop?

Groet

Bob Wessels Beljaars


6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bobwes ,

Voor deze vragen kun je terecht op het zakelijk forum van KPN. (Zie link hieronder) 

Deze tekst vond ik alvast voor jou : 

Zowel voor vaste en mobiele diensten geldt op dit moment dat Spotify Premium niet gratis is. Dit geldt voor onze nieuwe zakelijke en particuliere abonnementen. Oudere zakelijke abonnementen hebben geen gratis Spotify Premium, oudere particuliere abonnementen kunnen wel inclusief gratis Spotify Premium zijn. Ook als je een particulier abonnement op een zakelijke naam hebt, kan dat dus. Bekijk hiervoor je facturen, daar is het zichtbaar.

Mocht je nog andere vragen hebben voor wat betreft zakelijke abonnementen, kan je dus terecht op het  zakelijke forum . 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Bobwes Welkom op ons Forum! We hebben inderdaad een zakelijk Forum van KPN. Daar kun je terecht met vragen over het thuis abonnement.
Enig idee waar Spotify aan gekoppeld is? Spotify wordt al enige tijd niet meer gratis aangeboden. Ik wil graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Lisa Ik heb de gegevens aangevuld!

Reputatie 7
Badge +28

Lisa komt hier vanzelf weer langs. Even geduld nog. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Bobwes Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat je een [Kleinzakelijk] internet instap abonnement hebt met vaste telefoon en zonder tv. 
Spotify Premium werd in de oude propositie alleen gratis aangeboden bij een Alles-in-een-premium abonnement. Als je het abonnement zou upgraden, dan zou je er 2 tv-ontvangers en opnemen pakket bij krijgen t.w.v. €60 euro(?) even uit mijn hoofd. Dit is dus helemaal niet gunstig voor jou aangezien je nu aanzienlijk minder betaald. 

Ik heb zojuist het zakelijke abonnement gekoppeld aan jouw mobiele nummer (oud Telfort). Je bent nu KPN Compleet gemeld, hier ga je e-mails over krijgen!

Waarom heb ik dit gedaan? 

Dit is handig voor ons en levert voordelen op voor jou! Als jij een storing krijgt met internet, kunnen we nu 50GB bundels bijschrijven op je mobiele nummer zodat je nooit zonder internet komt te zitten. Normaal gesproken zou je een gratis zenderpakket krijgen, Pluspakket of Fox Sports. Omdat je geen tv hebt, gaat deze vlieger niet op.:joy:
Dit ter zijde… 

Nu ik toch even met je heb meegekeken, zag ik dat KPN Hussel voordelig voor je kan zijn als je Spotify wilt.   

Huidige abonnement Internet  €38,00 (excl. belkosten).
Je hebt een oud(er) KPN abonnement met 50MBps. Je haalt op dit moment op jouw adres maximaal 27MBps. 

  • Hussel abonnement (potentieel) €42,00
    Ik zie dat er (gratis) KPN Buitengebied beschikbaar is op jouw adres. Buitengebied kunnen we (gratis) voor je aanvragen bij een Hussel abonnement.
    Wat is buitengebied? Een extra router voor aan de Experiabox. Deze router kan het internet tot 50MBps aanvullen, waardoor je een betere internetsnelheid hebt.  

Huidig verbruik vast bellen. 
Ik zie dat het factuur maandelijks schommelt omdat er zonder bel-bundel gebeld wordt. De kosten variëren van €13,00-€34,00 euro extra aan belkosten. 
Voor de oude abonnementen hebben we alleen een Bel-onbeperkt-Altijd bundel t.w.v.€16,00. Voor het oude abonnement is het een twijfelgeval of een bundel uit kant. 

  • Hussel abonnement (potentieel)
    Onze nieuwe Hussel abonnementen hebben een bel-bundel t.w.v. €9,99 voor onbeperkt bellen binnen Nederland. 

Hussel en Spotify Premium. 
Ik heb je nu aangemeld voor KPN Compleet. Als je het thuis abonnement verlengd naar een Hussel abonnement, dan kun je Spotify aanzetten en krijg je €5,00 Entertainment korting. Je betaald dan €5,00 per maand voor Spotify i.p.v. €9,99. Deze korting geldt namelijk alleen voor klanten die mobiel (Telfort of KPN) en vast Hussel hebben.

Conclusie:
Nu is natuurlijk de vraag wat je onderaan de streep gaat betalen. 

Nu betaal je gemiddeld: 

  • €58,00 (+ €9,99  = €67,00)
  • Internet én bellen (+ Spotify)

Met Hussel betaal je:

  • €57,00
  • voor beter internet, bellen (onbeperkt) én Spotify.

De prijzen zijn overigens allemaal inclusief BTW. 

Als je interesse hebt, kun je een kijkje nemen op onze website! 

Reputatie 7
Badge +17

@Bobwes Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je vraag beantwoord is. Anders weet je ons te vinden. :blush:  

Reageer