Gratis Spotify mb's niet automatisch stopgezet

  • 17 december 2013
  • 1 reactie
  • 3348 keer bekeken

Beste KPN'er,

Onlangs is mijn gratis abbo spotify abbo afgelopen, ik meende dat na de gratis periode de optie automatisch stopgezet zou worden. Op mijn rekening van december 2013 staat echter een bedrag bij het abbo. Ik maak nooit gebruik van spotify en wil de optie stopzetten. Dat lukt niet online, de transactie resulteert in een foutmelding.

Twee vragen:

1) Kan KPN de optie op "nee" zetten en

2) heb ik recht op teruggave van het abbo geld voor de niet gebruikte dienst? 

Vriendelijke groet Anja


1 reactie

Reputatie 1
Badge
Hallo Anjaa,

In principe dien je extra diensten zelf uit te schakelen. Echter dan moet je dit wel online kunnen. Daarom ontvang ik graag via een privé-bericht je 06-nummer, samen met je postcode, huisnummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik hem alsnog uitschakelen.

Met vriendelijke groet,

- Bart Jan-

Reageer