Beantwoord

Harman Kardon speaker nooit ontvangen

  • 20 February 2019
  • 12 reacties
  • 1108 keer bekeken

Badge
in November 2018 nieuw abonnement af gesloten met als cadeau de speaker, na tientallen chatten met medewerkers word ik gewoon verteld dat ik het straks zal krijgen... begin January word ik verteld in maximaal een week zal ik het krijgen...begin February neem ik weer kontact en krijg ik hetzelde verhaal... het is echt niet te geloven dat il nog niets heb ontvangen... ik verwacht dat iemand van kpn kontact met mii opneemt...dit is echt belachelijk
icon

Beste antwoord door Michelebarraco 15 March 2019, 17:46

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Hey Michelebarraco, welkom op het KPN forum. Heel begrijpelijk dat je er enorm van baalt. Ik wil er wel voor je achteraan! Wanneer je er voor in aanmerking komt zorg ik ervoor dat je alsnog de vette Harman Kardon speaker ontvangt.

Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je persoonlijke gegevens? Dan kan ik voor je aan de slag :)
Badge
Aangevuld, en ja ik kom in aanmerking, bevestigd via email en via chat, alvast bedankt
Badge

Reputatie 7
Yes, ik heb het doorgezet. Je ontvangt via de leverancier binnen 5 werkdagen de speaker 😃
Reputatie 7
Hey @Michelebarraco, ik ben heel benieuwd of je al van de gave speaker geniet? Heb je 'm al ontvangen? :)
Badge
Helaas Ik heb nog niets ontvangen....
Reputatie 7
Bah! Ik ga er voor je achteraan. De vraag staat uit bij de leverancier. Als ik weer bericht heb, dan kom ik zeker weer bij je terug 🙂
Badge
Nog steeds niets....
Badge
... en nog steeds niets ....
Reputatie 7
Ik zal er weer voor je achteraan. Ik kom er woensdag op terug, hopelijk met goed nieuws... Brb
Reputatie 7
Ben ik weer @Michelebarraco! Er is mij verzekerd dat je de leverancier dit gaat oppakken. Nog deze week zal de speaker naar jou worden verzonden. Wanneer je deze dan ontvangt durf ik niet (meer) te zeggen. Ik hoor graag van je als je de speaker in huis hebt 🙂
Badge
Ik kan het bijna niet geloven... ‘t is aangekomen... zeer bedankt Nadia, TOP !!!
Reputatie 7

Ik ben heel blij voor je dat 'ie er dan eindelijk is. Heel veel luisterplezier @Michelebarraco 😎

Reageer