Beantwoord

Heb ik nog recht op gratis Spotify Premium?

• 13 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Dag,
Ik ben al sinds 2010 klant. Mijn vraag is of ik met mijn abonnement nog recht heb op gratis spotify?

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking, topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 oktober 2017, 11:27

Welkom op het forum @Sannes39. Leuk dat je hier je vraag stelt. Helaas is het antwoord op je vraag nee. Bij Internet+TV Instap hoort geen Spotify Premium. Dus mocht je dat wel graag willen, dan kan je het erbij aanvragen via MijnKPN bijvoorbeeld. Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Dat hangt er vanaf of je een oud abonnement hebt waarin Spotify Premium is inbegrepen. Welk abonnement heb je? Wat staat er in Mijn KPN?
Zie bijlage
Reputatie 7
Badge +10
Dat is oud, ja. Kun je klikken op Wijzigen om te kijken of Spotify Premium in je pakket zit?
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @Sannes39. Leuk dat je hier je vraag stelt. Helaas is het antwoord op je vraag nee. Bij Internet+TV Instap hoort geen Spotify Premium. Dus mocht je dat wel graag willen, dan kan je het erbij aanvragen via MijnKPN bijvoorbeeld. Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.

Reageer