Beantwoord

help spotify leeg

  • 18 June 2020
  • 9 reacties
  • 171 keer bekeken

Na 2 jaar verliep mijn Spotify premium abonnement. Deze heb ik vandaag weer geactiveerd via KPN en na het inloggen was mijn spotify account leeg? Hoe kan ik deze herstellen naar met al de playlists die ik hiervoor nog had.

icon

Beste antwoord door Nadia 26 June 2020, 14:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @ManuelO,

Dit heeft helaas niks met de activatie te maken. Heb je wel het goede account geactiveerd? Zover ik weet wist Spotify geen playlisten oid. Misschien heb je ooit een account via facebook login gehad. Zou je dit is willen nakijken?

Hoi Chris, 

ik heb geen andere login gehad dan via e-mail. Wat nu lijkt is dat ik 2 accounts heb gekoppeld aan deze e-mail. De gratis variant die nu zichtbaar is zonder playlist, van 2 jaar gelden, en mijn premium account waar de playlist en gegevens leeg zijn. Hoe kan ik dit oplossen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @ManuelO,

Dus je hebt nu twee accounts allebei zonder playlisten? Dat is wel gek. Of bedoel je dat de gratis nu met de playlist is en de premium niet? 
 

Nee. Ik had 2 jaar geleden een gratis account. Toen hebben we met een nieuwe kpn telefoon ook spotify premium genomen. Daar heb ik alles ingericht en met plezier gebruikt. Na 2 jaar heb ik mijn telefoon abonnement verlengd en is denk spotify hierbij niet meegenomen. Gister zag ik dus dat premium weg was. Toen hebben we via mijnkpn weer spotify geactiveerd. Na het uit loggen en weer inloggen zag ik mijn oude instelling van 2 jaar geleden? Dat is nu voor ons de vraag hoe kan dit en hoe krijg ik mijn instellingen en playlist van gister terug. Ik hoop dat het zo duidelijker is.

Reputatie 7

Hey @ManuelO, bij de overschakeling van je oude mobiele contract naar de nieuwe voorwaarden wil het wel eens voorkomen dat je Spotify account wordt losgekoppeld. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode waarmee je jouw huidige Spotify (free) account weer kunt overzetten naar Premium. Zoals het nu lijkt heb je een nieuw of ander bestaand account met de activatiecode overgezet op Premium. We kunnen je opnieuw een activatiecode versturen om het juiste account over te zetten. Wil je daarvoor je gegevens invullen in je forumprofiel? Vul daarbij in het opmerkingveld ook de gebruikersnaam van Spotify, dan kan ik deze voor je controleren :)

Hoi Nadia, dank je dat je wilt meedenken. Ik heb de gegevens ingevuld in mijn profiel. 

Zou jij inderdaad kunnen zien of dit het geval is. Ik heb op deze inlog Id altijd spotify gebruikt. Ik hoor graag of dit zou kunnen helpen en of jij ziet dat er een oud profiel gebruikt is. Alvast bedankt !

Reputatie 7

Hah, @ManuelO. Ik zie dat je op 18 juni opnieuw de activatiecode hebt gekoppeld. Ik stuur je via een PM even de opgegeven gebruikersnaam, wil je die controleren? :)

Reputatie 7

Hey @ManuelO, het is hier al een tijdje stil. Heb je mijn privébericht nog gelezen?

 

Reputatie 7

Hoi Manuel, geen bericht = goed bericht, toch? Ik neem aan dat je vragen zijn beantwoord en dat je onze hulp niet meer nodig hebt. Ik sluit hiermee je topic.

Toch nog vragen? We horen het graag, stel ze dan gerust! :)

Reageer