Hoe activeer ik mijn Spotify account?

• 12 september 2013
  • 3 reacties
  • 32341 keer bekeken

Als ik nu inlog op Spotify op mijn PC zie ik dat ik een Spotify Free Account heb terwijl ik vanuit mijn Alles-in-een account internet-bellen-TV van KPN Spotify Premium zou moeten hebben. Hoe activeer ik mijn account hiervoor?

Vr gr, Baska

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Wellicht vind je hier een antwoord: http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15048#gs=eyJndWlkZUlEIjoyMDQsInF1ZXN0aW9uSUQiOjQsInJlc3BvbnNlSUQiOjE5LCJndWlkZVNlc3Npb24iOiJuelVZT2JBbCIsInNlc3Npb25JRCI6Im56VVlPYkFsIn0.

OK, dat is duidelijk. Maar ik kan me niet herinneren dat ik een brief over Spotify heb ontvangen, in de papieren van KPN zitten wel de gegevens voor de interactieve TV en het internet, maar geen Spotify code.

Baska

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Baska, 

Indien je "Alles in één Standaard" of een hoger pakket van ons afneemt, krijg je inderdaad een code voor Spotify Premium. De brief met bijbehorende code zou je twee weken na aansluitdatum per post moeten ontvangen. 

Indien je al na deze twee weken zit, dan hoor ik graag van je middels een privébericht. Je mag dan jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen. 

Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer