Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Hoe kan ik aflevering 5 van Borgen op KPN presenteert bekijken?

KPN presenteert heeft op donderdag 12 en vrijdag 13 april twee keer aflevering 4 van seizoen 3 van Borgen uitgezonden. Aflevering 5 is niet uitgezonden, want op maandag 16 april werd aflevering 6 uitgezonden. Vraag: kan ik alsnog ergens aflevering 5 bekijken?
icon

Beste antwoord door Justin_ 21 april 2018, 17:23

Hoi Roos, welkom op het forum! Er is inderdaad iets mis gegaan bij het uitzenden van aflevering 5 van Borgen. Mijn excuses hiervoor.

Giant heeft gelijk dat je de serie ook On Demand via het Pluspakket kunt kijken. Als je dit niet hebt, reageer dan op m'n privébericht.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Roos,

Vervelend dat je de aflevering hebt gemist en slordig als KPN hem mogelijk heeft overgeslagen.
Ik zie dat je Borgen terug kan kijken via de Videotheek binnen Interactieve TV, deze zit in het Pluspakket.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Roos, welkom op het forum! Er is inderdaad iets mis gegaan bij het uitzenden van aflevering 5 van Borgen. Mijn excuses hiervoor.

Giant heeft gelijk dat je de serie ook On Demand via het Pluspakket kunt kijken. Als je dit niet hebt, reageer dan op m'n privébericht.
Ik kom er nu ook achter. Ik had de programma's namelijk opgenomen, en wilde afl. 5 terug kijken.
Helaas heb ik geen pluspakket. Wat is er dan mogelijk?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Supervels. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?

Reageer