Beantwoord

Hoe koppel ik een apparaat met een Spotify Family account

  • 8 mei 2018
  • 1 reactie
  • 495 keer bekeken

Hallo,

Sinds kort hebben mijn moeder, zusje en ik Spotify Family. Op de accounts van mijn zusje en van mij is het beide geactiveerd, maar op die van mijn moeder niet. Als ik op haar account inlog, staat er dat haar account nog Spotify free heeft, bij mij staat Spotify Premium. Hoe kan ik dit fixen?

Met vriendelijke groet,
Max
icon

Beste antwoord door Paul_ 9 mei 2018, 11:07

Hi Max, welkom! Dit staat, als ik het zo lees, helemaal los van KPN aangezien wij geen Spotify Family aanbieden. Maar als het account van jouw moeder nog op Free staat dan is dat account niet (goed) aangemeld bij Family denk ik. Wellicht zou je dat nog eens kunnen proberen. Anders kan je beter contact opnemen met Spotify.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Max, welkom! Dit staat, als ik het zo lees, helemaal los van KPN aangezien wij geen Spotify Family aanbieden. Maar als het account van jouw moeder nog op Free staat dan is dat account niet (goed) aangemeld bij Family denk ik. Wellicht zou je dat nog eens kunnen proberen. Anders kan je beter contact opnemen met Spotify.

Reageer