Hoe krijg ik Spotify Premium en mijn oude opties weer aan? Ik wil mijn oude abonnement terug

  • 15 August 2021
  • 9 reacties
  • 101 keer bekeken

Reputatie 1

Hoe krijg ik mijn Spotify premium weer aan.

Sinds dat jullie diverse dingen in mijn abonnement hebben aangepast door zomaar te verwijderen en weer toe te voegen werkt mijn Spotify premium ook niet meer. Het enigste wat je kan aanklikken is nog een nieuw abonnement erop te nemen maar wil graag mijn oude weer terug zoals alles altijd was. Dit net zoals mijn Digitenne die ik helemaal gratis had in mijn abonnement en opeens 5 euro voor moet betalen. Of gratis Xbox pass voor drie maanden en toch moeten betalen. Ik wil gewoon alles zoals het al heel veel maanden weer was. In plaats dan meerdere malen een belofte dat het goed komt en elke keer weer wat kwijt in het abonnement of meer betalen.



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Erwin.vantongeren en welkom op het forum. Via deze link kun je Spotify weer activeren. Je zal in moeten loggen met je KPN ID. Ik zie dat er inderdaad veel wijzigingen zijn gedaan. Inmiddels staan alle diensten weer actief die je voorheen ook had. 

Reputatie 1

Ja dat ziet er leuk uit en dan klik je verder en dan geven ze aan dat je 9.99 moet betalen terwijl ik het al heb vindt ik wel raar

Reputatie 1

Oh ja en waarom heb ik voor de  Xbox moeten betalen dan terwijl dat voor drie maand gratis was ?? Of krijg ik nog 3 codes voor die gratis maanden en dan deze als 4e vindt het wel een beetje een war boel worden

Reputatie 7
Badge +24

Ja dat ziet er leuk uit en dan klik je verder en dan geven ze aan dat je 9.99 moet betalen terwijl ik het al heb vindt ik wel raar

Euhm... heeft u nu een Hussel abonnement? Dan is Spotify niet meer gratis. Voorheen was het ook niet gratis, het was onderdeel van het pakket. Een pakket zonder Spotify was € 7,50 tot 8 euro goedkoper ofzo.

Reputatie 1

Ja dat ziet er leuk uit en dan klik je verder en dan geven ze aan dat je 9.99 moet betalen terwijl ik het al heb vindt ik wel raar

Euhm... heeft u nu een Hussel abonnement? Dan is Spotify niet meer gratis. Voorheen was het ook niet gratis, het was onderdeel van het pakket. Een pakket zonder Spotify was € 7,50 tot 8 euro goedkoper ofzo.

Nee zit nog bij mijn abonnement in daarom erger ik me er ook aan dat het opeens niet meer gekoppeld is net zoals dat ze telkens via telefoon van alles beloven en drie dagen later krijg je een mail en is alles anders dan dat je telefonisch hebt afgesproken

Reputatie 7
Badge +24

Wat was de oorspronkelijke reden in het begin dat er ... "diverse dingen in het abonnement zijn aangepast"? Heeft u gebeld? Ergens voor? Wilde u iets?

Reputatie 1

Wat was de oorspronkelijke reden in het begin dat er ... "diverse dingen in het abonnement zijn aangepast"? Heeft u gebeld? Ergens voor? Wilde u iets?

Ja wou alleen maar de Xbox premium live erbij hebben. En ja alles telefonisch gedaan maar elke keer veranderde er weer wat dan iets extra betalen dan werd er weer wat anders afgehaald en telefonisch werd elke keer gezegd wat we hadden afgesproken en dat was dus niet zo. Na het zoveelste belletje heb ik gezegd alles terug zetten bij het oude want een optie extra kost dubbel zoveel dus ja sta echt al op zo'n punt van te gaan overstappen terwijl ik verder al jaren lang zeer tevreden was

Reputatie 4
Badge +5

Dat zou niet zo moeten zijn @Erwin.vantongeren. Ik zie dat het gratis account nog niet geactiveerd is. Ik stuur je een privébericht om je hier verder mee te helpen. Betreft de XBOX Game pass; er is op 23 juni contact geweest en een medewerker heeft deze (betaalde) dienst aangezet. Een paar dagen later is er een korting opgezet waarbij u de eerste 3 maanden gratis hebt. Hierdoor is er een hele maand berekend. Als de korting een paar dagen later op het pakket gezet is, zou er niet een hele maand berekend moeten worden. Ik vergoed deze kosten voor je. Totaal 12,99. Naast het feit dat Spotify nog niet geactiveerd is, staat je pakket nu zoals het zou moeten staan.

Reputatie 1

Dat zou niet zo moeten zijn @Erwin.vantongeren. Ik zie dat het gratis account nog niet geactiveerd is. Ik stuur je een privébericht om je hier verder mee te helpen. Betreft de XBOX Game pass; er is op 23 juni contact geweest en een medewerker heeft deze (betaalde) dienst aangezet. Een paar dagen later is er een korting opgezet waarbij u de eerste 3 maanden gratis hebt. Hierdoor is er een hele maand berekend. Als de korting een paar dagen later op het pakket gezet is, zou er niet een hele maand berekend moeten worden. Ik vergoed deze kosten voor je. Totaal 12,99. Naast het feit dat Spotify nog niet geactiveerd is, staat je pakket nu zoals het zou moeten staan.

Bij deze wil ik je bedanken voor de moeite en het oplossen van de problemen.  En dit topic kan dus gesloten worden.Â