Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat Spotify Premium account bij Spotify wordt omgezet naar Free account?

• 6 september 2017
  • 2 reacties
  • 1502 keer bekeken

Hallo,
Omdat ik over wil stappen naar Spotify Family, en dit niet kan met een Spotify Premium account via KPN, heb ik Spotify Premium uit mijn KPN abonnement verwijderd. Als ik inlog bij Spotify echter, zie ik in mijn account nog steeds dat ik een Premium account heb via KPN. Hoe lang duurt het voordat mijn Premium account wordt omgezet naar een Free account? Pas dan kan ik upgraden naar Spotify Family.
Groet Ivo
icon

Beste antwoord door Jiske_ 8 september 2017, 11:27

De omzetting is wel bij hun doorgekomen dat is dus wel binnen 24 uur. Maar omdat Spotify maandelijks opzegbaar is vernieuwen ze de abonnementen elke maand. Dat geld ook voor de gratis KPN abonnementen, de datum dat je bent geregistreerd met een premium account is ook de datum dat je hij gedeactiveerd gaat worden. Dat is ergens deze maand maar wanneer precies kan ik je dus niet vertellen. Hopelijk weet je zo voldoende!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Welkom op het forum @brnvld! Het omzetten van een Premium naar Free account duurt 24 uur. Is dit inmiddels al gelukt? Zo niet, wil ik graag even controleren of het goed gaat. Ik heb je een privébericht gestuurd, kan je hierop reageren?
Badge +5
De omzetting is wel bij hun doorgekomen dat is dus wel binnen 24 uur. Maar omdat Spotify maandelijks opzegbaar is vernieuwen ze de abonnementen elke maand. Dat geld ook voor de gratis KPN abonnementen, de datum dat je bent geregistreerd met een premium account is ook de datum dat je hij gedeactiveerd gaat worden. Dat is ergens deze maand maar wanneer precies kan ik je dus niet vertellen. Hopelijk weet je zo voldoende!

Reageer