Vraag

Hoe lang duurt het voordat spotify weer op free wordt gezet na opzeggen bij KPN

• 27 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 1055 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik heb deze week ivm grote bandbreedte klachten mijn alles in een abonnement opgezegd, ik wil nu zo snel als mogelijk Spotify Family aanschaffen maar dat kan pas als KPN mijn spotify account heeft losgekoppeld van Premium.
Kan dit versneld worden, alle andere diensten staan inmiddels wel uit.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Czw, welkom op het forum! Het stoppen hangt af van de datum. Bij een opzegging heb je een maand opzegtermijn. Na die maand wordt de opzegging daadwerkelijk uitgevoerd. Op dat moment sturen wij bericht naar Spotify dat je Premium beƫindigd moet worden. Echter heeft Spotify daarvoor ook een maandelijkse cyclus waarop ze steeds je Premium verlengen. Als die datum net is geweest, dan kan het nog maximaal een maand duren voor je account free wordt.
Goedenavond Erik,
Dus ik moet als het tegenzit nog twee maanden wachten voordat ik mijn account om kan zetten naar een prive family account bij Spotify. Is er geen snellere manier... Ik wil namelijk zo snel als mogelijk Familiy hebben maar dat kan ik niet bestellen omdat mijn KPN account nog gekoppeld is.

Met vriendelijke groet,
Cees
Reputatie 7
Badge +27
Je hoeft gelukkig niet zo lang te wachten. Wij kunnen alvast je huidige account loskoppelen. Dan hoef je niet te wachten op opzegging. Ik zie hier echter dat dit al gebeurd is. Dus van ons uit is je account al niet meer Premium. Bij Spotify zelf wordt dat dan verwerkt binnen een maand. Je kunt ondertussen al wel een Family abonnement afsluiten met een van de andere accounts. Je kunt de jouwe daar dan aan koppelen zodra hij Free is.

Reageer