Beantwoord

Hoe spotify account loskoppelen van facebook?

• 25 februari 2013
  • 63 reacties
  • 115148 keer bekeken

Toon eerste bericht

63 reacties

Hoi, ook ik zou graag een nieuwe activatie code ontvangen om mijn Spotify te gebruiken via een inlog met mijn email ipv Facebook. Kunnen jullie mij hier verder mee helpen?
Hol,

voor mij geldt exact hetzelfde. De spotify instructie werkt voor mij ook niet en ook ik wil zo snel mogelijk van facebook af. Gr Arnold
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Wen1981. Geen probleem! Ik heb een nieuwe code naar je hotmail gestuurd. Als je morgenvroeg nog niks hebt ontvangen, laat het me weten. ( vergeet niet om je spambox te checken, soms komt 'ie daarin terecht ).

Reputatie 7
Badge +17
Dag Arnold. Ik heb je huidige account losgekoppeld. Je ontvangt binnen 24 uren een nieuwe code op je contact e-mail adres!
Is dit niet het geval, laat het me weten! :-)

Beste KPN-ers,

Ik zou ook graag een nieuwe activatiecode ontvangen voor Spotify premium en zo los koppelen van Facebook.

Gr. Dennis
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Dennis, welkom op het forum! Daar kan ik je mee helpen. 🙂 Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Veel dank voor snelle reactie.. code ontvangen en het werkte in 1x!
Hoi KPN-ers,

Ik zou ook graag een nieuwe activatiecode ontvangen voor Spotify premium en zo los koppelen van Facebook.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Sieuwerd, welkom op het forum! Geen enkel probleem. 🙂 Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 24 uur via sms. Hiermee kun je een ander Spotify account upgraden naar Premium.

Houd er dan wel rekening mee dat je afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Wellicht dat Spotify zelf daarin iets voor je kan betekenen. Je kunt via de Spotify website deze vraag stellen. Om bij het formulier uit te komen, kies je voor 'Account' -> 'Via Facebook aangemaakt account' -> 'Ik heb nog steeds hulp nodig.'
Bedank Justin_

Dat andere heb ik al gefixt heb al een tweede account op een ander mailbox en al mijn afspeellijsten overgezet. als ik hem activeer kan ik de oude gewoon verwijderen.
Beste,

Hoi KPN-ers,

Met vriendelijke groet,
Agnes
Reputatie 7
Badge +22
Bedank Justin_

Dat andere heb ik al gefixt heb al een tweede account op een ander mailbox en al mijn afspeellijsten overgezet. als ik hem activeer kan ik de oude gewoon verwijderen.
Helemaal goed! :)

@MDMRB en @AJansen, welkom op het forum! Ik heb jou gelijk een nieuwe activatiecode opgestuurd, Agnes. Deze ontvang je binnen 24 uur op het e-mailadres dat ook in jouw forumprofiel staat.

Van jou heb ik nog wat gegevens nodig, MDMRB. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Goede morgen, ook ik wil mijn Facebook loskoppelen. Kunnen jullie helpen?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Remy! Ik heb zojuist je account losgekoppeld. Er komt binnen 24 uren een nieuwe code binnen op je hotmail account!
Heb je de code morgen nog niet, laat het mij weten! 🙂
Beste KPN,
Ik zou ook graag een nieuwe code willen ontvangen zodat ik mijn Spotify kan loskoppelen van Facebook.
Met vriendelijke groet,
Eline
Goedenavond,

Ik zou ook graag een nieuwe code willen ontvangen voor Spotify gekoppeld aan mijn mobiele abonnement zodat ik hier een separaat account voor kan opzetten.

Alvast bedankt
Hi,

Ik wil ook graag mijn spotify loskoppelen van Facebook:) zouden jullie mij een code kunnen toesturen ajb. Thanks alvast!
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Hidde. Welkom op het forum.
Ik kan van jou geen spotify account vinden. Ik zie je wel je internet abonnement en je mobiele abo maar daar heb je zo te zien geen spotify bij.
Heb je misschien ooit zelf spotify aangevraagd? Of is het een free account?
Mocht ik iets over het hoofd zien, laat het mij weten! 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Dag Pantsema. Welkom op het forum.
Ik heb jouw account losgekoppeld. Je krijgt binnen 24 uren een SMS. Laat jij ook weten of het allemaal gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Eline. Het is gelukt. Je krijgt een nieuwe code op het mobiele nummer dat eindigt op 110.. Je zou de code binnen 24 uren moeten hebben.
Laat je weten of het allemaal gelukt is?
Hallo Kpn,

Wilt u mij ook een nieuwe code opsturen zodat ik mij los kan koppelen van Facebook?

Groetjes Alexander.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Alexander, ik heb een nieuwe code verstuurd. Je ontvangt 'm binnen 24 uur per SMS. 🙂
Hoi Erwin_,
De 24 uur zitten erop en ik heb nog geen code ontvangen. Mijn nummer eindigt wel met 110. Hopelijk kan ik de code ontvangen.

Groet, Eline
Dag Pantsema. Welkom op het forum.
Ik heb jouw account losgekoppeld. Je krijgt binnen 24 uren een SMS. Laat jij ook weten of het allemaal gelukt is? :-)

Ik heb nog geen code ontvangen, het oude account lijkt wel ontkoppeld, maar de SMS blijft nog uit...

Reageer